Probleem met ruitenwisser interval voor

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Probleem met ruitenwisser interval voor

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    nosuspect2
    Deelnemer

Hallo,

Het volgende probleem treed op als ik de ruitenwissers wil gebruiken; enkel de snelste stand doet het en de andere twee standen niet. Als je de handel terug in nulstand zet, dan stoppen de ruitenwissers meteen. Zij keren dus niet terug in ruststand. Heeft iemand een idee waar di probleem kan zitten. (ik heb zelf het vermoeden van een relais ergens aan de bijrijderszijde bij de voeten, maar ik kan deze niet vinden).

Mvg,
      Eric

wim-v6
      Deelnemer

Relais in zekering kast al verwisseld.

helpt dat niet waarschijnlijk de sleepcontact sporen van de wissermotor doorgebrand.

willem

nosuspect2
        Deelnemer

Relais zit niet in zekeringkast. Ik heb deze inmiddels gevonden aan de passagierszijde achter het dashboardkastje. Deze is helaas niet kapot.Ik heb de stekker bij de handel los gehaald en ik heb hier op drie punten stroom. Bij de wissermotor heb ik maar op 1 punt stroom, daarom dacht ik dat het relais niet goed meer functioneerde.

Als het sleepcontact doorgebrand zou zijn moet er toch helemaal geen beweging in zitten op geen enkele stand???

wim-v6
          Deelnemer

zitten meerdere sleepcontacten in de wissermotor.

Willem

nosuspect2
            Deelnemer

We hebben vandaag de ruitenwissermotor vervangen en alles werkt weer.

Dank jullie voor de tips!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.