probleem met radio aansluiten

Forumindex Forums Modellen Astra probleem met radio aansluiten

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246926
    PeerV
      Lid sinds:
      7 June 2011

      Hallo mensen

      Klein probleempje hier
      Vorig jaar kocht ik een 15 jaar oude astra ,alleen de autoradiocode van de originele blaupunkt-radio wist de verkoper niet.
      Dus om toch wat muziek te hebben andere radio er in gezet, alles ok, tot een paar weken geleden onder het rijden de radio zomaar uitviel.Nu gebeurt het volgende :als ik het contact aan zet speelt de radio maar het middelste deel van de display boven de radio (waar normaal de datum staat) is niet zichtbaar, de tijd en de temperatuur wel, als ik dan de auto start valt meestal de radio uit en verschijnt het middelste deel van de display weer, soms blijft de radio het doen maar valt dan meestal onder het rijden opeens uit.Op de radiostekker meet ik 1 draad (rood) met constante spanning en 1 draad (ook rood) met spanning als ik het contact aan zet,ga ik echter de auto starten gaat deze geschakelde spanning uit( en ook de radio dus).
      Iemand enig idee over dit fenomeen ?

      Bij voorbaat dank voor jullie reacties
      groet
      Peer

      #17997369
      PeerV
        Lid sinds:
        7 June 2011

        Hallo

        Het probleem is opgelost ,de radio Marquant ligt in de vuilnisbak :)

        Groeten
        Peer

        #17997370
        GooneyBird
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 February 2010

          Kijk, da’s goed om te horen. ;) Soms zijn dingen simpeler dan ze lijken.

          Ik heb hier nog een radio liggen, overigens, die origineel in een Astra F past. Mag je voor een tientje plus verzenden hebben, code en boekje en alles zit erbij, en omdat ie er origineel in hoort, werkt het display ook zoals ‘t hoort.

          http://link.marktplaats.nl/499837280″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          #17997371
          KadAstra-EF
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 July 2010

            Die radio heb je gauw in het asvat gegooid !!
            En inderdaad past de radio die je nu aangeboden krijgt prima in je Astra F

            Rik :)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.