Probleem met poort forwarding.

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Probleem met poort forwarding.

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    egje
    Deelnemer

Ik heb een modem die niet draadloos is en ik heb geen router, kan ik de firewall in het modem uitzetten. Ik heb een softwarematige firewall, die staat ook aan.

Als ik poorten ga forwarden in het modem en in een programma wat ik gebruik die die poorten nodig heeft. Dan werkt het programma alleen als ik de firwall in de modem uit zet en anders dus niet.

Wat kan ik het beste doen?

Als er al een firewall aan staat op het modem kan ik de softwarematige firewall misschien uitzetten? :hmmz

mrmonkey
      Deelnemer

Geen computerproblemen

Heb een imac :angel

The_Undertaker
        Deelnemer

Voor dingen als dit topic is al een compleet subforum aanwezig hiero :vertag

Waarom wil je portforwarding?

svdk20
          Deelnemer

waarschijnlijk voor donwloads?
            welke internet provider heb je?
            modem firewall kan je uit zetten meestel draaien die toch op meerdere subnets.
            software matige firewall aan zetten en het programma die je wilt gebruiken vrijwaren in de firewall dan heb je de maximale poort config

egje
            Deelnemer

Ok bedankt voor je tips, ik heb kpn.

Roelof

1) als je een topic beging met de titel post hier je computer problmen mogen we op zijn minst verwachten dat je met zo’n titel ook enige kennis hebt, dus je hebt een verkeerde titel gekozen.

2) daarnaast heb je hem in het verkeerde deel geplaatst, we hebben een computer en software deel (en ik heb hem daar naar toe verplaatst en je titel aangepast)

3) Misschien helpt het om aan te geven wat voor een modem je hebt, dan kunnen we de manuals erbij zoeken en Google raadplegen.

4) heb je zelf Google al geraadpleegt?

5) het grootste Nederlandse computerforum: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/184484//

tijgetje57
                Deelnemer

neem een goede antivirus. Je softwarematige firewall zou uit kunnen. Als het daardoor werkt en anders niet.

Kijk een server van een bedrijf is interessanter dan jouw thuis pc. Maar hoe goed is je firewall in je modem, is ook weer de vraag.

Gratis antivirus is microsoft security essentials bijvoorbeeld.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.