Probleem met omgebouwde C20XE

Forumindex Forums Modellen Astra Probleem met omgebouwde C20XE

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265445
    roanC
      Lid sinds:
      17 April 2014

      Hallo,

      Ik heb een Opel astra met op kenteken een 1.6 maar er zit een 2.0 in wat niet op kenteken vermeld staat,
      ik ben laatst aangehouden en moest mee naar rdw keurstation daar kwamen ze erachter dat dit niet mocht en is mn auto op een wok-status gezet (wachten op keuren)
      Ik moet nu de herkomst van mn C20XE weten en dan wordt het op kenteken vermeld maar de herkomst valt niet te achterhalen
      blok is in 2007 ingebouwd en van de sloop gekocht uit een zwarte astra helaas weet ik ook niet welke sloop.

      Iemand die hier ervaring mee heeft of een oplossing weet? zou heel mooi zijn!

      #18230286
      opelpower89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 September 2009

        gewoon zeggen dat je m ergens op de sloop of marktplaats hebt gekocht normaal doen ze niet moeilijk erom

        #18230287
        roanC
          Lid sinds:
          17 April 2014

          Dan vragen ze om een factuur van de sloop of ik moet een origineel kentekenbewijs of chasisnummer van de donorauto hebben

          #18230288
          opelpower89
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 September 2009

            wat een onzin je krijg toch niet er zoiets bij als je en blok van mp komt …

            bij mij hebben ze er nog nooit moeilijk omgedaan ..

            #18230289
            2000
            Moderator
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Daar doen ze echt wel moeilijk over! Ik stuur je vanavond als ik tijd heb even een pm, is nogal een lang verhaal, maar wel te doen.

              #18230290
              2000
              Moderator
                Lid sinds:
                30 June 2004

                @opelpower89 wrote:

                wat een onzin je krijg toch niet er zoiets bij als je en blok van mp komt …

                bij mij hebben ze er nog nooit moeilijk omgedaan ..

                Bij mij wel, en dat is 1.5 jaar terug. Geen gezeur over de ombouw zelf, wel over de herkomst van de c20xe.

                #18230291
                roanC
                  Lid sinds:
                  17 April 2014

                  Ze doen er tegenwoordig heel moeilijk over heeft te maken met diefstal enzo

                  #18230292
                  2000
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    U got mail!

                    #18230293
                    crossagek
                      Lid sinds:
                      13 January 2005

                      ik heb me er ook ook moeten lullen toen ik de vraag kreeg bij het rdw met mijn corsa A omkeur naar C20XE , dus ik heb ook nog een verhaal voor je eventueel ;) ( ik wist de historie van het blok wel , maar had geen paieren of factuur )

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.