probleem met mijn astra

Forumindex Forums Overige Opel algemeen probleem met mijn astra

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Cor de Haan

Hallo iedereen,

Wie o wie kan mij helpen en is bij een zekering die klapt er telkens uit het is de zekering waar mijn binnenverlichting,claxon,display van de tijds aanduiding en buiten temperatuur en mijn auto radio op zit heb hem al meerdere keren vervangen na het vervangen klapt hij er constant uit heb al deze dingen na gekeken zoals de radio afkoppelen binnen verlichten claxon en display na al deze keren de zekeringen nieuw geplaatst en klap er constant uit wie heeft hier raad op wordt er gek van.

Het betreft een opel astra G bouwjaar 1995 wie o wie kan mij hier mee helpen

baboe
      Deelnemer

zal een massa draad zijn die sluiting maakt maar waar ? radio mischien of bij de achterlichten efe checken

Astraman
        Deelnemer

Ik heb een keer zoiets gehad en dat was een klein draadbreukje, ergens… aardig wat werk om het uit te zoeken geweest. Bij mij bleek er een kabeltje sluiting te maakte van de leeslampes voor, ergens in de a stijl log de isolatie een kleinbeetje bloot en die maakte bij een hobbel massa en ketste eruit, als je de stroomverbuikers op die zekering gecontroleerd hebt dan zal het haast niet anders kunnen als dat het in de bedrading ligt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.