probleem met koppeling

Forumindex Forums Modellen Insignia probleem met koppeling

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    hans20
    Deelnemer

hallo
      ik heb een insignia opc met nieuwe kopp.platen (vorige eigenaar geplaats )700nm
      in de winter heb ik geen probleem ,alleen bij warm weer, niet in het begin met rijden maar na 20 km
      mijn koppelingsplaten blijven iets plakken ,dus nu ontkoppeld hij niet helemaal.
      normaal gaat hij rijden met 2 cm opkomend pendaal, bij problemen gaat hij al rijden met pendaal op de vloer
      gaat dan heel slecht in ze 1e,2e en achteruit te zetten,als ik de motor uit zet dan gaat het weer als het hoort.
      zelf denk ik mijn master die iets lekt ,of iets lucht (opel zegt geen problemen te hebben met master)
      ik heb gehoord dat als ze naar kopp platen moeten kijken ,d hele motor eruit moet.
      wie weet wat het probleem is.
      :wors bvd dank hans

DeMeistah
      Deelnemer

Als je naar de dealer gaat waar de vorige eigenaar ze er op heeft laten zetten, heb je nog steeds garantie? Of is het al meer dan 2jr geleden

bart-gsi
        Deelnemer

ik vermoed dat je koppeling hydraulisch is.. heb je je koppeling al een keer laten ontluchten??? ( hiervoor hoeft je druklager niet lek te zijn.. door een niet goed afgesloten seal kan er altijd wat lucht in komen maar met ontluchten moet dat er wel uit gaan)

hans20
          Deelnemer

thanks.meedenken de platen zijn in duisland vervangen ,door ned eigenaar
            gaat vandaag naar garage voor ontluchten, als dat niet helpt de master laten vervangen
            en als laatste optie, bak er af kopp platen bekijken.

ik heb gehoord dat de gehele motor eruit moet om bij je kop pl te komen
            weet iemand dit (wordt het wel een hele dure grap)

GeorgeS
            Deelnemer

Motor mag blijven zitten, linkerwiel eraf, draagarm en dan kan de bak er van onder.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.