Probleem met interieur

Forumindex Forums Modellen Omega Probleem met interieur

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    mlchlel

hallo,

ik heb een opel omega met het standaard interieur, met van die draaiknoppen voor de warmteregeling.
      Nou wil ik graag die digitale en met dat soort hout eromheen, past dat en is het moeilijk te vervangen?
      hij is uit 1995

groetjes

Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer

Ja dat past maar is zeer moeilijk om te bouwen omdat je van de radio omhuizing tot de hele kachel unit moet vervangen. Tevens als je geen airco hebt gaat het helemaal niet lukken daar het koelsysteem anders is.

Met andere woorden het is mogelijk maar er moet veel voor vervangen worden en ik denk dat de omega dat niet meer waard is. Je kunt beter een omega kopen die dat al heeft.

Gr jack

Sjors-V6

@mlchlel wrote:

hallo,

ik heb een opel omega met het standaard interieur, met van die draaiknoppen voor de warmteregeling.
          Nou wil ik graag die digitale en met dat soort hout eromheen, past dat en is het moeilijk te vervangen?
          hij is uit 1995

groetjes

@Jack
          , +1 :thumb

@TS
          ,
          Alles is te maken, maar dit is praktisch onbegonnen werk, je moet je hele kachelhuis ombouwen ! daarvoor moet je complete dashboard eruit !
          Wil je alleen het zwarte paneel verwisselen voor een wortelnotenhouten dekor paneel, dan is dat nog wel te knutselen.. er zijn er een aantal de dat gedaan hebben.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.