probleem met inklappen spiegels Signum

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum probleem met inklappen spiegels Signum

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    macoe16v
    Deelnemer

Hallo allemaal,

op dit deel van het forum ben ik nieuw.(mijn daily omega B2 is ingeruild) sinds afgelopen week zijn wij in het bezet gekomen van een hele mooie Signum 3.2 v6 uit 2005.
      we zijn op alle vlakken blij en tevreden met de auto, maar er is 1 puntje ontdekt.

De spiegels zouden elektrisch ingeklapt moeten kunnen worden. Maar tot op heden kan ik nog niet ontdekken hoe het werkt? of het werkt niet :hmmz

zijn er mensen die precies weten hoe dit werkt, en wellicht handige tips om het probleem op te lossen?

je voelt veel weerstand op de spiegels zodat ze niet handmatig kunnen worden ingeklapt.

alvast bedankt voor de reacties :afro

gr,marco

DennisD
      Deelnemer

Als je de auto sluit,moet je het knopje dicht op de ab wat langer ingedrukt houden, als het goed is klappen je spiegels dan in.

Anoniem

En met de schakelaar in de deur. De knop voor spiegel stellen. Links rechts

macoe16v
          Deelnemer

bedankt voor de reacties.

ben er inmiddels achter , ondanks dat ik bij de opties in de advertentie stond, dat deze optie er niet op zit.
            spijtig maar tis niet anders. had hem er niet op laten staan. :afro

Bojuhmin
            Deelnemer

Als de originele schakelaar in de deur zit, kun je het verschil zien aan het spiegel-icoontje.
              Alleen een spiegel is niet-inklapbaar.
              Een spiegel met een pijltje is wel inklapbaar.

Je kunt inklapbare spiegels inklappen door op het pijltje naar links of rechts te drukken.
              Let op! de knopjes voor de keuze van linker of rechter spiegel mogen beide NIET ingedrukt zijn, want dan verstel je de betreffende spiegel.

Groeten,
              Bojuhmin

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.