probleem met automaat 1.4 8v corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa probleem met automaat 1.4 8v corsa b

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    janpie

hoi ik heb van de week een corsatje erbij gekocht maar heb er nu een probleem mee als ik hem in de versneling wil zetten gaat dat moelijk dus vanuit de p nu weet ik van mijn omega dat ik eerst op de rem moet trappen maar bij de corsa blijft die dus hangen en als ik hem dan met een beetje meer kracht in de d zet duurt het maar effen en dan gaat die in de noodloop en gaat de sport stand lampje kniperen wie weet hoe ik dit simpel kan op lossen heb ham al 24uur vant stroom gehad werkt ook niet en kan het iets te maaken hebben met een klein ongelukje dat die heeft gehad

vr gr jan

richardschaeks
      Deelnemer

Maat van me had ook een 1.4 8v automaatje uit 97,

Ging ook heel vaak in noodloop(met name als het regende) en dat S lampje ging knipperen, toen hebben we op de versnellingsbak een schakelaar erafgehaald en die uit elkaar gehaald schoongemaakt en in elkaar gezet, sindsdien was dit probleem opgelost!

wim-v6
        Deelnemer

Dat is de keuze schakelaar op de bak, deze geeft vaak problemen, meestal door vervuiling.

Willem

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.