Hallo allemaal, ik ben in het bezit van een Corsa B 1.4 i GLS uit 1995. Sinds een paar weken heb ik het volgende probleem: als ik de selector in de D zet trekt hij gewoon goed op en schakelt hij ook gewoon door naar de 2e versnelling. Dan ineens “schokt” hij en gaat dan gelijk naar de hoogste versnelling. Daar blijft hij dan ook in staan en het S-lampje knippert. Als ik dan stop voor een verkeerslicht en dan wil optrekken gaat het heeeeel traag. Als ik de moter uit zet en dan opnieuw start dan trekt hij weer snel op maar dan gebeurd weer hetzelfde als hierboven beschreven. Vandaag naar een garage geweest en die gaf aan dat er een storing zit in het “blok” onder de selectorhandel. Hoe dat heet weet ik niet (miss meerkeuze standenschakelaar?). Mijn vraag is wie kan mij helpen aan zo’n gehele mechanisme met “blok” of weet een adres waar ik deze kan aanschaffen? Via deze garage gaat het mij dik Eur. 450,00 kosten (!!!!) en dat was ik dus niet van plan. Wie weet ook hoe dit mechanisme/blok precies heet? Help aub want ik ben ff ten einde raad! Alvast ontzettend bedankt allemaal!