Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Probleem met alarm
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 april 2009 om 11:30 #17209456
Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn deuren weer open gaan als ik ze op slot doe. Zou dit kunnen liggen aan een motertje van de cv?
Verder heb ik sinds vandaag dat mijn alarm telkens spontaan afgaat. Nu zit er bij mijn verdeelkap een zwart kastje. Hier zat een blauw slangetje op. Deze is tijdens het sleutelen afgebroken. Zou dit de oorzaak kunnen zijn.
Zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
10 april 2009 om 17:29 #17476852Had ik een tijdje terug ook, ik heb er toen een nieuwe accu in gezet en toen was alles over. :hmmz
11 april 2009 om 16:12 #17476853Ja heb de auto even laten lopen en heb er nu geen last meer van. Misschien inderdaad de accuspanning te laag. Wel vreemd dat mn acculampje dan niet gaat branden.
11 april 2009 om 17:47 #17476854Acculampje geeft alleen maar aan als de laadspanning te laag is. Niet als de accu te leeg is.
Wat ik overigens zelf wel eens heb, is dat de deuren opslot gaan, en direct weer open. De 2de keer dat ik de deuren dan opslot doe blijven ze wel dicht (gebeurd vaak nadat me accu spanning te laag is geweest).
19 april 2009 om 08:10 #17476855en waar is die spanning dan opeens gebleven
ik heb t zelfde met de deuren denk zelf cv kastjes en cv motoretje die moe is sluiten 2 a3 x drukken voor die sluit en openen word nu ook al een ramp nu ook 2a3x drukken was van plan vandeweek nieuwe set in te laten bouwen ivm dat ik geen sleutelgaten heb en moet niet hebben dat ik zo niet meer in de auto kom
19 april 2009 om 13:25 #17476856Ja daar zat ik inderdaad ook al aan te denken. Want als de accu helemaal leeg is krijg ik mn auto niet eens met de ab open.
Moet zeggen dat ik er nu geen last meer van heb dat mn alarm zomaar afgaat.
Heb al andere cv motertjes dus ga die maar eens 1 voor 1 inbouwen. Hopelijk blijven n deuren dan wel dicht. Moet trouwens wel zeggen dat ik er meer last van heb bij warm weer.
19 april 2009 om 15:10 #17476857origineel gepost door TMDevil
Acculampje geeft alleen maar aan als de laadspanning te laag is. Niet als de accu te leeg is.Wat ik overigens zelf wel eens heb, is dat de deuren opslot gaan, en direct weer open. De 2de keer dat ik de deuren dan opslot doe blijven ze wel dicht (gebeurd vaak nadat me accu spanning te laag is geweest).
dat heb ik ook idd wel eens.
wel vreemd maarja:hmmz20 april 2009 om 11:52 #17476858dat heb ik ook zo heel af en toe :o
toevallig net nog, gebeurd zo heel af en toe, ik heb geen problemen verder met de laadspanning of accu
25 april 2009 om 16:32 #17476859Haha, jaa ik heb da ook af en toe, dan gaat het rechter hendeltje niet dicht en springt hij weer open. Je ziet da hij hem dicht wil doen, maar het lijkt of hij net niet genoeg kracht heeft en dan gaat hij weer terug. Misschien motortje te zwak, of dat hendeltje te stroef ofzo. Moet er nog een keer naar kijken, maar wanneer…:hmmz
26 april 2009 om 13:14 #17476860he inderdaad dit heb ik ook :omoet em inderdaad dan 2 keer opslot doen ben benieuwd of hier een oplossing voor is
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.