probleem met airbag lampje astra g

Forumindex Forums Modellen Astra probleem met airbag lampje astra g

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    robert_corsa

hallo,

ik leg eerst even de situatie uit.

een tijdje terug heb ik een alarm in laten bouwen.
      vanaf toen begon het probleem.
      het airbag lampje bleef branden. het rode lampje dus.
      De inbouwer heb alles nagelopen, mankeerde niets aan, alles zat vast etc.

toen heb ik hem uit laten lezen bij een dealer.
      die zei: de auto ziet stoelairbags, die niet aangesloten zijn, codes kunnen niet gerecet worden, zoek het maar uit met de alarminbouwer.

wederom heeft die alles weer nagelopen, en uitgezocht. nu heb ik zelf coupe lederen interieur ingebouwt. stoelairbags zijn niet aangesloten.
      Nu hoorde ik van hun dat er in mijn stoelen zit herkening zit. waardoor het lampje brand. nu moest ik de stekker onder de stoel aansluiten, daarna uit laten lezen, en klaar.
      maar goed, de sensoren voor de stoel airbags heb ik ook niet, dus lijkt mij flauwekul.

sinds kort zelf een opcom. en daar kreeg ik te lezen dat er low input was van de beide airbags.

teven kreeg ik ook deze melding:

kan iemand mij helpen? ik ben ten einde raad, en wil het voor de vakantie opgelost hebben. nog 5 weken de tijd dus

Joel_

bij mij brand het lampje van de airbags ook nadat k een coupe interieur erin had gezet.. ben ff naar de garage geweest en hebben ze dit gerest, onder de handram dat plaatje loshalen, en daar zit de aansluiting voor de tech 2

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.