probleem lichtschakelaar astra H

Forumindex Forums Modellen Astra probleem lichtschakelaar astra H

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    botssiee

Hallo,

Weet iemand hoe zoiets kan??
      Ik moet van de week even de kap onder me stuur eraf halen, waarvoor ik dus ook me lichtschakelaar eruit moest halen.
      Alles natuurlijk met beleid gedaan en gewoon normaal het stekkertje los getrokken.
      Maar toen ik alles terug gezet had deed me lichtschakelaar het niet meer. :???:
      Nog een paar keer weer eruit gepakt en geinspecteerd, maar ik heb toch zeker alles goed zitten en het kan toch eigelijk niet zijn dat de lichtschakelaar ineens kapot gegaan is?

Weet iemand of het iets anders kan zijn en wat ik eraan kan doen, misschien iets in de richting van het can-bus systeem ofzo dat het daar mee te maken heeft?

Heb de min van de accu al een keer los gehaald, maar hielp niks en met me laptop met op-com eraan, geeft hij wel veel storingen richting de verlichting die ik niet gewist krijg.

Het vervelendste is nog dat nou net deze week me auto apk gekeurd moet worden :(

chieltjuh
      Deelnemer

misschien stom maar heb je contact weer aan en uit gezet? Toen ik vd week met contact aan mijn schakelaar weer terug zette, was deze even in de war en reageerde niet meer op de schakelaar(bleef aan)

nadat ik contact had uitgeschakeld en weer aan werkte hij weer naar behoren.

botssiee

Ja dat heb ik gedaan, aangezien ik zo al een paar dagen rond rij.

Als ik de schakelaar eruit haal reageert de auto hetzelfde als hij erin zit, dus net of hij geen contact heeft met de schakelaar.

Het is gelukkig wel zo beveiligd dat als ik me auto op contact zet of start me koplampen aangaan, of de lichtschakelaar er nou wel of niet in zit.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.