Hallo allen,
Ik heb het volgende probleem met mijn Xenon.
Een tijd geleden had ik problemen met de AFL, bleek water in de lampen te staan. Achteraf is dit bij de APK gebeurd daar ze de stadslichten hadden vervangen maar de rubber doppen waren vergeten terug te plaatsen. Hierdoor is er water in de units gekomen en was de hele boel ontregeld.
Met de garage hierover flink in discussie en daar is het laatste woord nog niet over gesproken.
Maar goed, ik heb een set originele lampen op de kop kunnen tikken met fabrieks Xenon en de stuurfunctie, dit is wat er namelijk ook in de auto zit/zat.
Na het plaatsen van de units draaide alles weer oke, echter begon de lamp aan de bijrijderszijde te knipperen en kreeg de melding dimlicht rechts controler in het beeldscherm.
Ik dacht, Xenonlampen vervangen dan maar….Maar…Na een tijdje begon de lamp.weer te knipperen. Ik dacht, dat zal de ballast wel kunnen zijn. Nieuwe ballast gemonteerd en……. Je raadt het al, nog steeds de melding in het scherm en uitvallen/knipperen van de lamp.
Zodra het licht uitgeschakeld wordt en daarna weer aan, dan brand de lamp even en herhaalt het euvel zich wederom.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Eventueel uit te lezen (opcom)?
Voertuig is een Astra H station MY2010.
Heb de auto nieuw aangeschaft en verder nog nooit problemen of storingen gehad.
Alle info is welkom.
Alvast bedankt!
Groeten,
Rob van den Boogert