Probleem drukknoppen transpondersleutel Corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Probleem drukknoppen transpondersleutel Corsa C

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    HarrieAstra
    Deelnemer

Mijn vriendin haar Corsa C Enjoy (bj. 2003) gaat tegenwoordig steeds lastiger op slot middels de transpondersleutel.
      Dit komt omdat het knopje niet meer goed functioneert, soms moet je hem erg hard en diep indrukken, of naar een bepaalde kant toe drukken. Batterijtje is vervangen, hier ligt het dus niet aan.

Is dit een veel voorkomend probleem, of is dit gewoon slijtage?
      Is dit probleem zelf op te lossen, of is de enige oplossing een nieuw inzetstukje? En als er een nieuwe dient te komen; weet iemand waar dit voor een leuke prijs te doen is?

Ik begrijp dat alleen het stukje met de drukknoppen van de transpondersleutel vervangen hoeft te worden, inclusief de chip uiteraard?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

johanhummer9
      Deelnemer

kost volgens mij rond de 70 euro bij de dealer

liviu2004
        Deelnemer

Chip kan blijven met de nieuwe sleutel.

Ik denk dat ik de knoppen alleen veranderen, maar moeten een kijkje in mijn Corsa C toetsen hebben en u laten weten.

€ 70 is veel te veel voor dit kleine probleem.

Harjan
            TedMechanic
            Deelnemer

Ik heb voor de Vectra C van mijn vader een keer een revisiesetje op internet gekocht met 3 nieuwe drukknopjes en een nieuwe behuizing. Je moet wel een beetje steady hand hebben met een soldeerbout, want je moet de knopjes zelf op het printplaatje solderen, maar voor 2 tientjes was ik klaar.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.