probleem CD70 Navigatie

Forumindex Forums Modellen Astra probleem CD70 Navigatie

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216597
    Rizi
      Lid sinds:
      29 March 2009

      Beste Opelrijders,

      Een maand of 2 geleden gaf m’n cd-speler (cd70) de volgende fout op het scherm (CD fout, ongeldige CD) nu kreeg ik ook de cd niet meer uit de speler, ook bleef m’n radio nog 1 minuut doorspelen nadat ik m’n contact had uitgezet. Nu was ik het helemaal zat en wilde al m’n radio op laten sturen naar een bedrijf in belgie die de radio kan herstellen…dacht nog 1 keer te proberen om m’n cd eruit te krijgen en zonder moeite kwam deze uit de cd-speler.

      Waar kan dit nou aan hebben gelegen? De cd die er in zat was een gekopieerde cd. Heb nog niet geprobeerd om een andere cd erin te plaatsen.

      #17598793
      Raynbow6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2007

        Kan zeker te maken hebben met de kwaliteit van de gekopieerde CD.
        Zelf gebruik ik ook regelmatig zelfgebrande MP3 cd’s in de CD70, en krijg ook af en toe die melding.
        Ik krijg de cd er echter wel uit. Schuif hem er weer in en hij gaat weer.
        Tip: gebruik goede kwaliteit cd’s en brand op een zo laag mogelijke snelheid.
        Dan heb je de minste problemen.

        #17598794
        Spacejam
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2006

          ik heb zelf zowat iedere combinatie uitgeprobeerd:

          merken cd’s
          -phlips
          -verbatim
          -platinum
          -sony
          -imitation
          -impega

          merken cd branders:
          -plextor
          -plextor (ander type)
          -benq
          -panasoic
          -dell huismerk?

          brandindelingen:
          -iso 9660 mode 1
          -iso 9660 mode 2
          -udf indeling

          heeeeeeel af en toe gaat het alleen goed met de indeling iso 9660 mode 2 met de eerste plextor brander op een zo laag mogelijke snelheid maar dan werkt het nog niet altijd. Sommige cd70 spelers schijnen toch een slecht loopwerk te hebben. In breda zit een bedrijfje die het voor 200euro kunnen maken met garantie, ik zit er tegenwoordig toch erg aan te twijfelen om dat te laten doen.

          #17598795
          Rizi
            Lid sinds:
            29 March 2009

            Oke…

            dus ik ben niet de enige, ik had zelf ook een bedrijf in belgie gevonden die het kon verhelpen maar breda is een stuk dichterbij…heb je misschien een website?

            #17598796
            Spacejam
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 November 2006

              website:
              http://www.autostylingcentrum.nl/Reparatie_OEM_radios_en_navi/Welkom.html

              dit was een reactie na een mail van mij:

              Hallo,

              Betreft probleem cd 70 navi de kosten bedragen 200 euro voor de reparatie.

              Maar het probleem wat zich voordoet kan verschillende oorzaken hebben. Ik heb een voorstel om kostenloos door ons een diagnose te laten stellen

              We hebben de benodigde onderdelen altijd wel voorradig en besluit u tot reparatie over te gaan dan kan de unit gelijk gemaakt worden.

              En u kunt daar gewoon opwachten. Beterft opel zijn wij ook voorzien van alle hard en software om zonder voertuig uw unit te testen.

              Met vriendelijke groet,

              #17598797
              mvhagen1979
                Lid sinds:
                13 April 2008

                brandprogramma kan het ook aan liggen, gebruik hier zelf ashampoo en kennis van mij heeft dezelfde radio en geen probs met gebrande cd’s

                #17598798
                Rizi
                  Lid sinds:
                  29 March 2009

                  thanks voor de site, zal ze eens een email sturen.

                  Ik zal voorlopig even oppassen met gekopieerde cd´s…nu heb ik er geen cd in gedaan dus kan ook niet zeggen of hij het nog doet ja of nee.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.