Probleem bij optrekken HELP wie heeft een idee

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Probleem bij optrekken HELP wie heeft een idee

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    gompie

Ik heb een 3.0 v6 cdti station 2005 en sinds een paar dagen merk ik dat hij niet goed wil doortrekken vanaf de 2-3e versnelling hij blijft hangen op 32000 toeren en soms wil die wel door en soms niet. Dit merk je bijna niet want je trekt niet zovaak door. Ik weet zeker dat ik een week geleden dit probleem nog niet had.
      Vanochtend om 5.00 effe naar werk geweest en hij wil niet harder dan 170 loopt soms terug naar 140 en dan soms ook weer harder in de 6.
      Krijg in de computer geen foutmelding (kast je van snapp-on) luctmassameter is goed turbodruk is goed,
      Wie heeft een idee ?

Erwin
      Deelnemer

Kon wel eens de EGR zijn die vervuild is en / of blijft hangen.

janneman vectra c

Sorry ik heb geen nuttig antwoord voor je :(

maaruh 32000 toeren:o:o:o

Jan

jraaf
          Deelnemer

Turbodruksensor of ook wel eens vuldruksensor genoemd, schoonmaken wil ook nog wel eens helpen. 3200 toeren?? Ist een automaat? Mot die power regelmatig aanspreken hoor anders slipt ie helemaal dicht. Trek die van mij minstens 2 x per week door naar 5300 toeren. Hahaha brulle dat ie dan doet:afro

Safe driving Jurgen

eddie V6 CDTI
            Deelnemer

Ik heb dit probleem niet dus is geen type kwaal.
              Maar toch succes en als je het probleem op lost zet de oplossing hier ook neer zodat als het mij ook overkomt dat daar als eerste naar gekeken moet worden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.