Probleem Bedrading radio

Forumindex Forums Modellen Tigra Probleem Bedrading radio

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230825
    VlijmenD
      Lid sinds:
      1 November 2010

      Hallo mede tigragenieters,

      Ik heb een probleem met mijn radio.
      Mijn radio valt uit als ik langer dan 10 km rij, en gaat dan niet meer aan.:swear Zet ik de auto uit en alleen op contact, blijft hij het gewoon doen (maakt niet uit voor hoelang). Als ik hem start, gaat ie weer uit :wtf…. Zelfs als ik hem in een keer doorstart..
      Ik heb al een andere radio geprobeerd, precies hetzelfde probleem. :swear Aan de radio, en de aansluiting van de radio zal het dus niet liggen (denk ik). Nou zou ik dus voor de radio iets moeten gaan meten, maar heb geen bedradingsschema of niks, en ik zou bij god niet weten waar ik zou moeten beginnen/wat het zou kunnen zijn. Iemand ervaring met dit probleem of tips?? Alvast bedankt..!

      Gr. David

      #17794213
      rhandy1
        Lid sinds:
        11 November 2010

        haha ja bij mij onder het stuur is het ook zo’n verschrikkelijke dradenbende,,

        #17794214
        Dominic
          Lid sinds:
          17 December 2009

          bij mij zaten er 2 draden omgewisseld ;)

          contact en de +

          #17794215
          VlijmenD
            Lid sinds:
            1 November 2010

            Ahaa thnx.. en waar precies?

            #17794216
            pascalo
              Lid sinds:
              11 March 2009

              http://www.opel-forum.nl/forumdisplay.php?fid=28

              Kijk eens in dit gedeelte misschien dat je daar wel wat verder komt.
              Owja en nooit zomaar draden omwisselen terwijl je niet weet wat je doet.

              #17794217
              DeMeistah
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 December 2010

                rode en gele draad die je radio binnen gaan omwisselen.. bij een beetje fatsoenlijke radio zijn die al voorbereid om om te kunnen wisselen. Als dit probleem wel met de constante stroom te maken heeft dan.

                #17794218
                Dominic
                  Lid sinds:
                  17 December 2009

                  precies die bedoel ik ;)

                  Rood en Geel :D

                  #17794219
                  VlijmenD
                    Lid sinds:
                    1 November 2010

                    Thnx voor de reacties, zal het straks is gaan proberen.. Zit inderdaad voorbereid. ik laat nog weten of het gelukt is :)

                    #17794220
                    tiagra
                      Lid sinds:
                      30 October 2010

                      Ik heb dit zelf ook gehad, de draden omwisselen en toen was t opgelost.

                      #17794221
                      VlijmenD
                        Lid sinds:
                        1 November 2010

                        Heb de draden omgewisseld, zelfde probleem.. Alles doorgemeten, en alles was gewoon goed, weer de andere radio gepakt en nog hetzelfde probleem! Weer de rode en de gele omgewisseld, niks hielp.. Nou heb ik rechtstreeks 12v erop gezet, moet hem wel zelf uitzetten nu, maarja jammer dan, beter dan zonder muziek :angel

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.