probleem achterlichten

Forumindex Forums Modellen Astra probleem achterlichten

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Robinus
    Deelnemer

Hallo

Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat ik hier de goede vraag stel.
      Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een astra G enjoy 2003 1.6 16 v en zit met het volgende probleem.
      Ik heb twee achterlichten waavan er maar ( 2 heldere originele GM ) 1 mistlampen brand. De linker gaat branden en de rechter niet. De lampjes heb ik al vervangen en geeft geen checkcontrol fout. heeft iemand ook dit probleem of hoort dit zo. groetjes Richard

Hacula
      Deelnemer

Voor zover ik weet heb je altijd maar 1 mistlamp en zit deze aan de linkerkant. Aan de rechterkant heb ik wel ruimte, maar is de fitting geblokkeert door opel zodat er geen lampje in kan. Zal wel met wetgeving te maken hebben.

Baas J.
        Deelnemer

Ja idd… hoort gewoon zo…

okkie-001
          Deelnemer

je moet het niet eens willen 2 mistlampen dat is zooooo kut als er een met dubelen mistlichten voor je rijd

michel

Nick-GSI
            Deelnemer

origineel gepost door okkie-001
              je moet het niet eens willen 2 mistlampen dat is zooooo kut als er een met dubelen mistlichten voor je rijd

michel

Ik heb wel 2 mistlichten op me gsi en is ideaal bij bumperklevers 1x knipperen en ze houden gelijk afstand.

Zijn trouwens lampen van het merk depo die ik heb

Anoniem

Hoi,

Ik heb led achterlichten en heb nu ook 2 mistlampen achter (komt wel omdat ik rechts er een lamp bijgestoken heb).

Normaal gesproken bij je originele verlichting heb je inderdaad maar 1 mistachterlicht. Dat is de linkse.

Gr.

Robinus
                Deelnemer

Ik had eigelijk het probleem dat ik geen dim en remlicht had volgens mijn checkcontrol.
                  Toen heb ik die lampunit open getrokken en ik zag 4 aansluitingen dus dacht dit klopt niet verkeerde unit zit hie op maar dit blijkt zo te horen.

wim-v6
                  Deelnemer

Je kan in de voet van de rechterlamp een staaltje maken, dan heb je wel 2 mistachterlichten.

en ja ik heb op bijde auto’s en mijn vrachtwagen en aanhanger, 2 mistachterlichten.

Willem

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.