Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › probleem
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 april 2011 om 19:47 #17235226
hey
heb vandaag voor het eerst weer even met me calibra gereden.
ik moest naar de apk toe dus kon ff een stukje snelweg pakken.
hij is gelukkig goedgekeurd du sdat is het probleem niet.
maar ik zit nu met een paar problemen.
nummer 1 is:alles loopt stroef..schakelen,koppeling,sturen en zo,het gaat allemaal niet echt soepel meer…probleem nummer 2:telkens als ik optrek,of me gas diep intrap stottert me auto redelijk erg…
als ik me koppeling intrap is er nik saan de hand,maar zodra ik weg rij en ik trap hem ff goed in ,gaat ie weer stotteren.
als ik stil sta(met motor aan) is er ook niks aan de handiemand eenig idee wat dit kan zijn????
6 april 2011 om 06:26 #17849594Nummer 1:
Sturen: Bandenspanning checken, stuurbekrachtiger olie nivo checken
Schakelen: Kan door koppeling komen, anders bakolie verversen.
Koppeling: Even laten bijstellen, helpt dat niet dan is de koppeling misschien aan het verslijten of zelfs de druklager gaar.Nummer 2: gasklep schoonmaken, gaspositiesensor checken, luchtmassameter nakijken.
6 april 2011 om 10:11 #17849595hey
dat van dat sturen is alles goed
vloeistof zit lekker vol nog,banden zijn goed..qua schakelen kan ik idd me olie wel even laten verversen..
en voor de rest van de tips,ik zal even kijken of het wat oplost
ik wou me bougies vervangen…alleen is dat niet zo 1 2 3 gedaan bij een v6…:(
6 april 2011 om 21:10 #17849596nummer 2 klinkt ook een beetje als noodloop.
probeer de accu s een nachtje los te gooien (kans is klein dat het werkt maar niet geschoten is altijd mis)kwam je morgen nog langs? als je overdag komt kan ik er wel ff een rondje omheen lopen, mischien dat me wat opvalt
6 april 2011 om 22:26 #17849597[rquote=1908628&tid=145860&author=drakos]nummer 2 klinkt ook een beetje als noodloop.
probeer de accu s een nachtje los te gooien (kans is klein dat het werkt maar niet geschoten is altijd mis)kwam je morgen nog langs? als je overdag komt kan ik er wel ff een rondje omheen lopen, mischien dat me wat opvalt[/rquote]
ben je morgen weer die fietsenstalling?
en tot hoe laat ben je daar?dan kan ik ff kijken hoe laat ik kan6 april 2011 om 22:30 #17849598stroef schakelen na lange stilstand is vaak een kwestie van gewrichten allemaal ff voorzien van een vetje
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.