Probleem 2.0s op dellorto,s

Forumindex Forums Techniek Cih Probleem 2.0s op dellorto,s

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    rvkasper
    Deelnemer

Ik heb in mijn ascona b 2.0s op dellorto,s ingebouwd maar nu doet zich het volgende voor. De motor start maar loopt op 2 cilinders. Haal ik er de bougies uit zijn de eerste twee nat en 3 en 4 niet. Steek in alle bougies in de doppen vonken de bougies stuk voor stuk allemaal.heb de motor compressie gemeten en dit lijkt allemaal goed. Kabels bobine rotorvinger verdelerkap en bougies zijn allemaal nieuw. Alleel zitten en nog wel contactpunten op. Heeft iemand enig idee. Het gaat om een 20s met 40 mm dellortos met een andere onbekende nokkenas.

Fearless
      Deelnemer

Zijn de carbs schoon? En gelijk qua afstelling?
        Je zult niet de eerste zijn die carbs koopt met afwijkende afstellingen.
        Lijkt me dat je bij je rechter carb de boel eens flink moet schoonmaken, en vooral sproeiers doorprikken met ijzerdraadje.

rvkasper
        Deelnemer

Die sproeiers zijn toch die 4 messing bouten onder in de vlotterkamer. Wat die zijn allemaal doorgeblazen. Of zit er nog meer in aan kanaaltjes

Fearless
          Deelnemer

Alle kanaaltjes schoonmaken.
            Check ook de flotter.Ik vermoed dat ie de boel afgesloten houd.daardoor komt er geen brandstof door de carb

rvkasper
            Deelnemer

Maar hij krijgt op alle cilinders brandstof alleen de eerste twee cilinders zijn de bougies nat en op de 3de en 4de loopt ie en haal ik de bougies er uit vonken ze allemaal.

Fearless
              Deelnemer

Lijkt wel of de timing niet goed is

rvkasper
                Deelnemer

Maar moet ik
                  Het dan in de ontsteking of de kleppen zoeken?

Fearless
                  Deelnemer

Je had de compressie goed zei je.hoeveel druk had je per cilinder?
                    Je weet ook zeker dat de nokkenas ten op zichtevan de krukas goed staat? En je ontsteking staat niet verkeerd om?

rvkasper
                    Deelnemer

Allemaal rond de 10 als ie koud is. Ontsteking staat ook goed.

rvkasper
                      Deelnemer

Probleem opgelost, zat wel ik de eerste carburateur. Tijdelijk de orginele erop en dan dellortos maar reviceren

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.