Privacy shades Astra K ST

Forumindex Forums Modellen Astra Privacy shades Astra K ST

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Axl
    Deelnemer

Nu het zonnetje weer lekker begint te schijnen ben ik (vooral de kleintjes achterin) erachter gekomen dat de getinte ramen weinig effect hebben als zonwering. Om die reden dan ook op zoek naar geschikte “Privacy Shades” zoals ze zo mooi genoemd worden.
      Nu hoor ik veel goeie ervaringen met Sonniboy, echter heeft deze als ik kijk niet voor de astra K ST. Andere merken hebben weer het achterruit in twee delen. Dit lijkt met niet echt fijn gezien je dan in het midden een naad ziet in je achteruitkijkspiegel.
      Nu is het zo dat het ruit van de koffertbak minder belangrijk is, maar toch.

Heeft iemand ervaring met dergelijke systemen en eventueel tips hiervoor?

dockedmarc
      Deelnemer

voor zover ik heb gezien, heb je altijd een tweedelige zonwering voor de achteruit bij een station.

Axl
        Deelnemer

Nee hoor, voor stations is er wel degelijk zonwering beschikbaar welke uit 1 geheel bestaat. Voor de Astra J ST is deze er bijvoorbeeld ook.
          Waar ik naar op zoek ben is wat nou de verschillen zijn tussen al die merken. Ik lees dingen over plakken en klemmen etc.

Astra_DLS
          Deelnemer

Je kunt er ook voor kiezen om de ruiten te blinderen vanaf de binnenzijde. Dat heb ik in het verleden gedaan en ben ik nog steeds voorstander van.

pjotter
            Deelnemer

[quote quote=18340612]Je kunt er ook voor kiezen om de ruiten te blinderen vanaf de binnenzijde. Dat heb ik in het verleden gedaan en ben ik nog steeds voorstander van.

[/quote]Heb je dit zelf gedaan of laten doen en eventueel een link welke folie je gebruikt hebt

pjotter
              Deelnemer

vandaag mijn voorruit gecoat zou ongeveer 3 maanden meegaan eerst goed gereinigd en schoongemaakt met reiniger ruit
                na het schoonmaken de coating aangebracht hopelijk ben ik er 3 maanden vanaf ruit coating

[/quote]

dockedmarc
                Deelnemer

[quote quote=18340601]Nee hoor, voor stations is er wel degelijk zonwering beschikbaar welke uit 1 geheel bestaat. Voor de Astra J ST is deze er bijvoorbeeld ook.
                  Waar ik naar op zoek ben is wat nou de verschillen zijn tussen al die merken. Ik lees dingen over plakken en klemmen etc.

[/quote

als deze er zijn waarom begint u dan over dat andere merken een tweedelige hebben en u dat niet fijn vind???
                  ze zijn er dus ook anders, begin er dan niet over.

Axl
                  Deelnemer

[quote quote=18340653]

Nee hoor, voor stations is er wel degelijk zonwering beschikbaar welke uit 1 geheel bestaat. Voor de Astra J ST is deze er bijvoorbeeld ook.

[/quote

als deze er zijn waarom begint u dan over dat andere merken een tweedelige hebben en u dat niet fijn vind???
                    ze zijn er dus ook anders, begin er dan niet over.

[/quote]

Beetje frustratie of zo door zo te reageren. Wellicht eerst goed lezen alvorens te schreeuwen.
                    Zoals ik zeg bestaan er voor stations dergelijke systemen waarbij de achterruit uit 1 geheel bestaat echter voor de Astra K (nog?) niet. Voor de Astra J bijvoorbeeld wel. Vandaar mijn vraag incl de vraag naar ervaring van mensen voor dergelijke zonwering systemen.

Vierwieler
                    Deelnemer

[i]als deze er zijn waarom begint u dan over dat andere merken een tweedelige hebben en u dat niet fijn vind???
                      ze zijn er dus ook anders, begin er dan niet over.[/i]

Lekker kort lontje heb jij

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.