Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Privacy Glass
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 november 2010 om 14:27 #17763409
Ik was toendertijd voor mijn vectra B station 300,- euro kwijt met prof.folie van Llumar (hetzelfde merk waar die Carfilm meewerkt zag ik)
Haalde er wel je binnenbekleding voor los maar liet wel de ramen in de auto zitten,resultaat SUPER :thumbup[img]
21 november 2010 om 20:25 #17763410ik heb die van mij laten doen.
simpel omdat ik het nog nooit gedaan heb, dus de ervaring niet heb.
ik heb die van mij laten doen in den haag http://www.aramdenhaag.nl/autoruiten.php
het is altijd goedkoper om het zelf te doen maar ik heb niks te klagen.
bij hun is het netjes gedaan en heb ik garantie (op bellen en zo)22 november 2010 om 14:11 #17763411origineel gepost door ashok1978
ik heb die van mij laten doen.
simpel omdat ik het nog nooit gedaan heb, dus de ervaring niet heb.
ik heb die van mij laten doen in den haag http://www.aramdenhaag.nl/autoruiten.php
het is altijd goedkoper om het zelf te doen maar ik heb niks te klagen.
bij hun is het netjes gedaan en heb ik garantie (op bellen en zo)precies, kheb de mijne ook laten doen.
geen tijd, geen zin, geen geduld, geen garantie :P22 november 2010 om 20:21 #17763412Wat zijn de kosten ongeveer als je het daar laten doen.
Heb offerte opgevraagd bij Carfilm in Nijmegen en daar ben ik ongeveer EUR 350,- kwijt.STiGGEL
22 november 2010 om 20:41 #17763413Pfffff wat een geld zeg….. En dat voor wat plak plastic
22 november 2010 om 22:26 #17763414Dit is ongeveer hetzelfde gerommel als op de voorruit een blindering plakken, alleen ietsjes groter…
* Raam nat en vetvrij maken EN HOUDEN (“Ik koop bijna nooit Dreft”, nu dus wel doen!).
* Met 2 personen het folie op de achterruit leggen met aan elke kant nog wat vel over.
* Werk vanuit het midden van de achterruit gelijkmatig in elke richting met behulp van een klein ‘zeempje’ wat je waarschijnlijk wel bij je folie heb gekregen.
* Zodra het voorkomt dat er bellen onder het folie (haast onvermijdelijk) onstaan die je niet wegkrijgt met enkel het vegen, dan een (verf)-fohn erbij houden en keer op keer blijven vegen.
* Mocht het op deze manier nog niet lukken om bellen eruit te krijgen, laat dan iemand anders de hoek in welke de bel zit optillen, vervolgens verwarmen over een oppervlakte van 30 x 30 cm en lichtjes weer naar beneden laten zakken.Vergeet niet om ten alle tijden de achterruit goed nat te houden met alleen water (dus geen Dreft). Als je dit niet doet, blijft het folie meteen plakken en heb je na de eerste keer plakken geen mogelijkheid meer om correcties toe te passen.
Mocht iemand nog op- of aanmerkingen hebben, hieronder is nog plaats voor een reactie :)
23 november 2010 om 04:38 #17763415origineel gepost door stiggel
Wat zijn de kosten ongeveer als je het daar laten doen.
Heb offerte opgevraagd bij Carfilm in Nijmegen en daar ben ik ongeveer EUR 350,- kwijt.STiGGEL
Ik was ook zoiets kwijt, bij Jordans in Boxmeer.
Liever wat uitgeven en dat het goed is dan voor gek rijden. :P23 november 2010 om 06:09 #17763416Kijk gewoon even rond op Marktplaats ofzo. Er zijn altijd van die mensen die blinderen als dienst aanbieden en het voor een schappelijk prijsje willen doen.
Mijn Calibra heb ik ook door iemand van MP laten doen. Kostte hem iets meer tijd dan gepland (3 ipv 1.5u) ivm rare bolling die in de ruiten zit, maar was voor een goeie 100 euro klaar.23 november 2010 om 14:21 #17763417origineel gepost door stiggel
ik was ook wel wat kwijt hoor.
ik heb de 2 zijramen plus de 2 kleintjes gedaan voor 125 of 150 volgens mij23 november 2010 om 17:26 #17763418origineel gepost door stiggel
Dan is 499,- voor een setje origineel glas zo gek nog niet.
Zet je je oude glas in de verkoop voor €200 ofzo.
27 november 2010 om 14:14 #17763419Vandaag even staan kijken bij een Vec C waar ook folie geplakt was op de ruiten.
Het blijft toch een stuk minder mooi als het origineel.
Bij de overgang naar de schaduwrand blijft een “luchtbel” zitten waardoor je een lichte rand houdt.Als je naar de eerste foto van Edvries kijkt is die rand ook te zien op de achterste ruit.
27 november 2010 om 21:03 #17763420Ja klopt hoor maar mij stoort het helemaal niet. Als je je daaraan irriteert moet je dikke duiten neerleggen inderdaad. Ben zelf niet een pietje precies maar als je dat wel bent kan je het beter door een professional laten doen.
LeeriC
28 november 2010 om 06:56 #17763421Hier in Eindhoven zit Luna Glastinting, en die schijnen ook goed te zijn.
Over eventuele prijzen durf ik niks te zeggen, zul je even moeten checken.Grt René
18 april 2011 om 19:41 #17763422Beetje oud topic maar ik wilde niet iets nieuws starten als het er al staat.
Ik zoek dus een zafira-B en zonder privacy glass vind ik het geen mooie auto.. helaas zie je er veel zonder die optie. *beauty pakket*?
Thuis in de onderdelen wereld ben ik niet maar ik wil als ik er 1 koop zonder het liefst ander glas erin, zijruiten is wellicht nog zelf te doen maar het achterraam… dat is toch een ander verhaal..
Ik had ooit in 1992 een swift gti en die ramen waren af-fabriek gecoat, na vele jaren ging het er in een hoek een beetje af, zoiets zou ook wel kunnen maar hoe of wat.
Folie heeft mijn voorkeur niet. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.