Privacy Glass

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Privacy Glass

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #17763409
    ahrend
      Lid sinds:
      31 December 2005

      Ik was toendertijd voor mijn vectra B station 300,- euro kwijt met prof.folie van Llumar (hetzelfde merk waar die Carfilm meewerkt zag ik)
      Haalde er wel je binnenbekleding voor los maar liet wel de ramen in de auto zitten,resultaat SUPER :thumbup

      [img]Kopievanveccy026.jpg

      #17763410
      ashok1978
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 November 2010

        ik heb die van mij laten doen.
        simpel omdat ik het nog nooit gedaan heb, dus de ervaring niet heb.
        ik heb die van mij laten doen in den haag http://www.aramdenhaag.nl/autoruiten.php
        het is altijd goedkoper om het zelf te doen maar ik heb niks te klagen.
        bij hun is het netjes gedaan en heb ik garantie (op bellen en zo)

        #17763411
        VectraDennis
          Lid sinds:
          13 August 2004

          origineel gepost door ashok1978
          ik heb die van mij laten doen.
          simpel omdat ik het nog nooit gedaan heb, dus de ervaring niet heb.
          ik heb die van mij laten doen in den haag http://www.aramdenhaag.nl/autoruiten.php
          het is altijd goedkoper om het zelf te doen maar ik heb niks te klagen.
          bij hun is het netjes gedaan en heb ik garantie (op bellen en zo)

          precies, kheb de mijne ook laten doen.
          geen tijd, geen zin, geen geduld, geen garantie :P

          #17763412
          stiggel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 November 2010

            Wat zijn de kosten ongeveer als je het daar laten doen.
            Heb offerte opgevraagd bij Carfilm in Nijmegen en daar ben ik ongeveer EUR 350,- kwijt.

            STiGGEL

            #17763413
            Edvries
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 December 2004

              Pfffff wat een geld zeg….. En dat voor wat plak plastic

              #17763414
              Klopper
                Lid sinds:
                19 September 2010

                Dit is ongeveer hetzelfde gerommel als op de voorruit een blindering plakken, alleen ietsjes groter…

                * Raam nat en vetvrij maken EN HOUDEN (“Ik koop bijna nooit Dreft”, nu dus wel doen!).
                * Met 2 personen het folie op de achterruit leggen met aan elke kant nog wat vel over.
                * Werk vanuit het midden van de achterruit gelijkmatig in elke richting met behulp van een klein ‘zeempje’ wat je waarschijnlijk wel bij je folie heb gekregen.
                * Zodra het voorkomt dat er bellen onder het folie (haast onvermijdelijk) onstaan die je niet wegkrijgt met enkel het vegen, dan een (verf)-fohn erbij houden en keer op keer blijven vegen.
                * Mocht het op deze manier nog niet lukken om bellen eruit te krijgen, laat dan iemand anders de hoek in welke de bel zit optillen, vervolgens verwarmen over een oppervlakte van 30 x 30 cm en lichtjes weer naar beneden laten zakken.

                Vergeet niet om ten alle tijden de achterruit goed nat te houden met alleen water (dus geen Dreft). Als je dit niet doet, blijft het folie meteen plakken en heb je na de eerste keer plakken geen mogelijkheid meer om correcties toe te passen.

                Mocht iemand nog op- of aanmerkingen hebben, hieronder is nog plaats voor een reactie :)

                #17763415
                Navy
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  22 August 2005

                  origineel gepost door stiggel
                  Wat zijn de kosten ongeveer als je het daar laten doen.
                  Heb offerte opgevraagd bij Carfilm in Nijmegen en daar ben ik ongeveer EUR 350,- kwijt.

                  STiGGEL

                  Ik was ook zoiets kwijt, bij Jordans in Boxmeer.
                  Liever wat uitgeven en dat het goed is dan voor gek rijden. :P

                  #17763416
                  McKaamos
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 December 2009

                    Kijk gewoon even rond op Marktplaats ofzo. Er zijn altijd van die mensen die blinderen als dienst aanbieden en het voor een schappelijk prijsje willen doen.
                    Mijn Calibra heb ik ook door iemand van MP laten doen. Kostte hem iets meer tijd dan gepland (3 ipv 1.5u) ivm rare bolling die in de ruiten zit, maar was voor een goeie 100 euro klaar.

                    #17763417
                    ashok1978
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 November 2010

                      origineel gepost door stiggel
                      Wat zijn de kosten ongeveer als je het daar laten doen.
                      Heb offerte opgevraagd bij Carfilm in Nijmegen en daar ben ik ongeveer EUR 350,- kwijt.

                      STiGGEL

                      ik was ook wel wat kwijt hoor.
                      ik heb de 2 zijramen plus de 2 kleintjes gedaan voor 125 of 150 volgens mij

                      #17763418
                      yzf1kr
                        Lid sinds:
                        3 January 2005

                        origineel gepost door stiggel
                        Wat zijn de kosten ongeveer als je het daar laten doen.
                        Heb offerte opgevraagd bij Carfilm in Nijmegen en daar ben ik ongeveer EUR 350,- kwijt.

                        STiGGEL

                        Dan is 499,- voor een setje origineel glas zo gek nog niet.

                        Zet je je oude glas in de verkoop voor €200 ofzo.

                        #17763419
                        yzf1kr
                          Lid sinds:
                          3 January 2005

                          Vandaag even staan kijken bij een Vec C waar ook folie geplakt was op de ruiten.

                          Het blijft toch een stuk minder mooi als het origineel.
                          Bij de overgang naar de schaduwrand blijft een “luchtbel” zitten waardoor je een lichte rand houdt.

                          Als je naar de eerste foto van Edvries kijkt is die rand ook te zien op de achterste ruit.

                          #17763420
                          Edvries
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            24 December 2004

                            Ja klopt hoor maar mij stoort het helemaal niet. Als je je daaraan irriteert moet je dikke duiten neerleggen inderdaad. Ben zelf niet een pietje precies maar als je dat wel bent kan je het beter door een professional laten doen.

                            LeeriC

                            #17763421
                            drempelvrees
                              Lid sinds:
                              4 October 2005

                              Hier in Eindhoven zit Luna Glastinting, en die schijnen ook goed te zijn.
                              Over eventuele prijzen durf ik niks te zeggen, zul je even moeten checken.

                              Grt René

                              #17763422
                              patrick91
                                Lid sinds:
                                31 August 2010

                                Beetje oud topic maar ik wilde niet iets nieuws starten als het er al staat.
                                Ik zoek dus een zafira-B en zonder privacy glass vind ik het geen mooie auto.. helaas zie je er veel zonder die optie. *beauty pakket*?
                                Thuis in de onderdelen wereld ben ik niet maar ik wil als ik er 1 koop zonder het liefst ander glas erin, zijruiten is wellicht nog zelf te doen maar het achterraam… dat is toch een ander verhaal..
                                Ik had ooit in 1992 een swift gti en die ramen waren af-fabriek gecoat, na vele jaren ging het er in een hoek een beetje af, zoiets zou ook wel kunnen maar hoe of wat.
                                Folie heeft mijn voorkeur niet.

                              14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.