prijs trekhaak.

Forumindex Forums Modellen Omega prijs trekhaak.

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    ronald1981

Hallo omega vrienden!!! ff een vraagje, heeft iemand enig idee wat het kost om een trekhaak onder je omega te laten zetten? En waar ik dat eventueel het goedkoopste kan laten doen? (misschien zelf?? geen idee wat daar allemaal bij komt kijken..) Er heeft nog nooit iets onder gezeten- (wel fijn om te weten dat m’n omi nooit zwaar heeft hoeven trekken!):D
      -want ik zie nergens stekkers of iets dergelijks zitten.. ik wil hem gaan gebruiken voor mijn fietsen drager, en ik ben wel voorzichtig met inparkeren maar zoals jullie weten zijn er genoeg maloten in nederland die niet zo nouw kijken met parkeren:thumbdown:fy1:thumbdown en die dan gelijk je bumper te pakken hebben, maar ik heb liever dat ze eerst een trekhaak tegen komen!! :P ik hoor het wel!

gr Ronald!!!!

Botho
      Deelnemer

en het is gelijk een parkeer sensor!!!!!hahahahaha

ronald1981

origineel gepost door Botho
          en het is gelijk een parkeer sensor!!!!!hahahahaha

hahahaha!!!! ja inderdaad!!!!:D boem is ho!!!!

Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer

moet eens op marktplaats kijken. Is goed zelf te doen. Anders kunnen ze bij de vod of een universele garage wel helpen.

Vega
            Deelnemer

Sedan of Caravan?

Caravan is iets meer werk dan een Sedan.
              Stekker voor de trekhaak uitbreiding ligt er al het goed is.

Peter

kadettcoupe1976
              Deelnemer

wat voor omega is het?

Botho
                Deelnemer

nou die engerd heeft gewoon een omega van 2001 (2.6l v6) bah stiekum een beetje jaloers:D

ronald1981

origineel gepost door Botho
                    nou die engerd heeft gewoon een omega van 2001 (2.6l v6) bah stiekum een beetje jaloers:D

hahaha!! bedankt voor het compliment!!:wors

martijn_maja
                    Deelnemer

mocht je voor een station een trekhaak zoeken, die heb ik er nog wel een 1 liggen,gr,martijn

fluks
                      Deelnemer

b2 past alleen een trekhaak van de dealer onder omdat de achterbumper dikker is
                        goedkopere trekhaken zijn te kort en komen tegen de nr plaat aan
                        heb zelf ook een zoektocht moeten doen om er een voor mijn omega te krijgen

Famempeters

de trekhaak van de laatste b1 maar met afneem bare kogel past gewoon goed en die heb je eigenlijk toch nodig dit omdat je kogel voor je plaat zit .

verder betaal je voor een gebruikte haak een goede 100 euro.

het onderzetten is niet zo gek veel werk zelfs de bumper kan blijven zitten.

let op dat je bij de gebruite haak de busjes hebt die door de balk gaan.

verder is het even de plaat op de bodem neerleggen en je ziet de al voor gepunte gaten zitten deze door boren teer en dreunplaat weg en vast zetten .

ik zou met de stroom voorziening een orgineel kabel setje nieuw halen is plug en play ,ik heb bij mij ex B2 het wel los aangesloten zonder storing en gekke dingen maar dat is een gok .

bert vectra

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.