Powerfilter / airintake systeem gezocht voor Corsa B 1.4i bj

Forumindex Forums Modellen Corsa Powerfilter / airintake systeem gezocht voor Corsa B 1.4i bj

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Advmedia

Beste mensen!

Ik ben een leek betreft het tunen van auto’s e.d.! Ik ben alleen opzoek naar een (2e hands) filter systeem die mijn auto (grijze Corsa B 1.4i bouwjaar 1995) even net wat mannelijker kan laten klinken :P Misschien heeft iemand nog iets leuks liggen wat ik kan overnemen? Of misschien zijn er mensen met tips?!

Alvast bedankt! Groetjes Oane de Vries

McKaamos
      Deelnemer

Kan je beter de einddemper doen ;) Daar komt meer geluid van dan de filter ;)
        Verder, als je toch voor een ander filter wil gaan, gewoon even naar de eerste de beste automaterialenzaak gaat en vragen naar een K&N sportfilter voor je Corsa.
        Vragen ze even naar je kenteken en dan weten ze genoeg ;)

corsageak

hej oane dan kan je beter een ander uitlaatje eronder hangen om hem “mannelijker” te laten klinken power filter is wel leuk hoor verder. heb er zelf ook NOG een maar bij mij gaat hij er weer uit binnekort. ben met me verbruik van 1 op 16 naar 1 op 9 gegaan en dat is wat minder. van een ander einddempertje gaat hij zwaarder klinken en zn verbruik blijft even veel..

greetz corsageak

corsageak

whaha je was me net voor :angel

McKaamos
            Deelnemer

Als je verbruik zo dramatisch veranderd klopt er iets niet, Corsageak.
              Een km minder op een liter is niet zo gek,maar dat is absurd veel verschil. Daar moet echt meer aan de hand zijn dan het filter.

Edit:
              Was je net voor idd ;)
              Leuk Sebring dempertje doet meer voor de noize dan een filter iig ;)

corsageak

jups mee eens mckaamos dempertje beter:thumbup