Post hier je links naar de leukste filmpjes

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Post hier je links naar de leukste filmpjes

25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 1,758)
  • Auteur
    Berichten
  • #17337578
    Juffer1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 July 2006

      OMG ……Ik voel aan me water dat hier ongelofelijk gezeik op gaat komen…. :sleeping

      Maar misschien valt het mee, ik houd me nog even stil :angel

      #17337579
      rencelotz
        Lid sinds:
        22 January 2008

        origineel gepost door Juffer1
        OMG ……Ik voel aan me water dat hier ongelofelijk gezeik op gaat komen…. :sleeping

        Maar misschien valt het mee, ik houd me nog even stil :angel

        hoe bedoel je dat precies?

        #17337580
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Nou, ik denk dat je hier dezelfde reacties op jou filmpje gaat krijgen als op het civic forum.

          Mijn persoonlijke mening :

          – Het regent,
          – het is schemerig,
          – Je hebt een onoverzichtelijke verkeers situatie door de auto’s die rechts geparkeerd staan
          – en zeker in combinatie met jou snelheid (Jij rijdt gevoelsmatig “ruim” boven de 50 km/h) is dit echt wachten
          op een ongeluk

          Door dit soort “fratsen” gebeuren die ongelukken die je in Hart van Nederland / traumacentrum ed. ziet.
          Nu zal ik wel weer een zeikerd zijn, maar als jij ook een 4 jarig familielid door zo’n actie kwijt raakt kan je misschien begrijpen waarom ik dit zeg. Zij stak “even” de straat over toen ze werdt geschept door zo’n piloot als jou. Resultaat : ze is over de auto heen gelanceerd en kwam 10 meter verderop pas weer op het asfalt terecht. De auto die haar schepte stond pas 52 meter verderop stil (op een droog wegdek) !

          Wat schiet je er allemaal mee op ? Mensen die je zien rijden hebben het over je, dat klopt – maar vraag je je ook wel eens af op welke manier ze het dan over je hebben ?

          Als je zo graag de bink wil uithangen moet je eens met je Civic meegaan met bijvoorbeeld de Astra / Corsa GSi club of de OPC club naar de Nurnburgring. Daar leer je pas rijden. Hard rijden kan iedere simpele ziel wel. Met je verstand rijden, dat is pas autorijden !

          Gr. Arjan

          #17337581
          rencelotz
            Lid sinds:
            22 January 2008

            je hebt gelijk

            idd let wel vanuit de auto is het hiwer een stuk overzichtelijker.
            schemer is het gevolg van de telefoon camera.
            rechts is geen stoep waar voetgangers vanaf komen
            ik ben me ervan bewust wat je bedoel te zeggen en schaam mijzelf hier nu ook wel aardig over.

            let wel ik probeer hier niets te laten zien of bewijzen over mezelf. en neem de uinodiging cker aan om met jullie naar nurn te komen om jullie te laten zien wat rijden is…(ronde 76 vorge weeg gereden):P

            soms moeten dingen je ff in de kop gedrukt worden wil je dat inzien…
            ik zou hier ook niet mee kunnen leven en snap de evt frustraties…
            mijn excuus voor dit niet over de gevolgen nadenkende gedrag….:(

            #17337582
            Juffer1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2006

              Hoi Rence,

              Misschien reageer ik ook wel een beetje heftig, maar iedere keer als ik zo’n Golf GTi, Honda Civic of Astra Gsi voorbij zie blazen hier over de hoofdweg met een dikke 80 waar je 50 mag dan moet ik gelijk weer aan dit ongeluk denken.

              Wat je probeerd met je filmpje te laten zien komt op de een heel anders over als op de ander. Ook ik rijdt wel eens te hard maar nooit meer binnen de bebouwde kom en alleen als de situatie het toe laat. Hoe de situatie op dat moment ter plaatse was kan ik natuurlijk niet goed over oordelen, jij was er op dat moment wel bij, en ik niet en iedereen schat een situatie anders in.

              Soms hebben mensen indredaad een les nodig voor ze eindelijk inzicht krijgen in waar ze mee bezig zijn, het grote nadeel is alleen dat het soms heel naar afloopt voor anderen.

              Ik vindt het trouwens wel heel tof dat je zo reageert !

              Gr. Arjan

              #17337583
              rencelotz
                Lid sinds:
                22 January 2008

                ja eerlijk er schoot een brok in mijn keel.
                je hoort het vaker maar dan op deze manier van iemand die het zelf meemaakt….
                als je er dan over na gaat denken kan je niet anders dan het beseffen en toegeven.
                er had hier ook idd wat fout kunnen gaan en de gevolgen wil ik niet eens weten.

                normaal ben ik hier ietwat te eigenwijs voor maar durf hier niet tegen in te gaan simpelweg omdat je gelijk heb!
                hoe langer ik hierover nadenk hoe kutter ik me hierover ga voelen…

                je reageerde btw perfect, volwassen en duidelijk met waarom…
                sorry en bedabkt!

                #17337584
                asfaltmaffia
                  Lid sinds:
                  29 January 2006

                  zie dit filmpje nu ook en kan het niet echt verantwoord noemen met de geparkeerde auto,s aan de kant en de flauwe bocht
                  paar maanden terug hadden wij ook zoiets hiero
                  en ja ook weer een civic
                  was samen met 1 wat aan het scheuren en dacht ook ik zie alles en op tyd
                  alleebei achter mekaar aan
                  met gang van rond de 80
                  en donker en wat regenachtig
                  oude vrouwtje schatte de snelheid verkeert in
                  gevolgen
                  toen ze dus overstak met de fiets
                  is ze dus vol geschept en op slag dood
                  de jongen zijn leven verwoest en rybewijs lange tijd kwijt en voor zijn maatje ook rijbewijs kwijt
                  het hoeft dus maar echt in een heel klein hoekje te zitten
                  en vind zelf
                  dat een civic niet de ideaale beginners auto is
                  me pa reed zo,n auto ooit
                  1.5 16 v
                  maar is standaart al laag heel licht
                  dun blik
                  en teveel vermogen zelfs voor een 1500

                  #17337585
                  rencelotz
                    Lid sinds:
                    22 January 2008

                    beginners wagen is het idd niet!
                    en idd ik kan me ook niet vaak genoeg zeggen hoe fout dit had kunnen aflopen.
                    alleen wat jammer dat ik dit niet van te voren had kunnen bedenken gek genoeg
                    berijkt me dit pas na vele jaren…
                    :hmmz :(

                    #17337586
                    4102
                      Lid sinds:
                      6 August 2004

                      Sadistisch verhaaltje over FORD (owja euri = dollar)

                      Ford had een engineering foutje gemaakt met de gastank, bij aanrijding van achter harder dan 45 km/u gebeurd het volgende (zie filmpje).

                      Ford had 2 opties

                      1) 11 euro per auto uitgeven en het probleem oplossen
                      2) schade afkopen als mensen verongelukken met de auto./ Ford schatte 2.100 uitgebrande auto’s, 180 zwaar verbrandde mensen en 180 doden. Een dooie kosten aan schade 200.000 euri, 67.000 euri voor een zwaar verbrandde en 700 per uitgebrande auto, omdat ze er zoveel maakte bleek dus dat het de helft goedkoper was om toch maar mensen dood te laten gaan en in de hens te laten vliegen.

                      Dus je raad het al… Ford liet die mensen gewoon doodgaan door hun crappy ge-engineerde auto.

                      Bron:

                      The financial analysis that Ford conducted on the Pinto concluded that it was not cost-efficient to add an $11 per car cost in order to correct a flaw. Benefits derived from spending this amount of money were estimated to be $49.5 million. This estimate assumed that each death, which could be avoided, would be worth $200,000, that each major burn injury that could be avoided would be worth $67,000 and that an average repair cost of $700 per car involved in a rear end accident would be avoided. It further assumed that there would be 2,100 burned vehicles, 180 serious burn injuries, and 180 burn deaths in making this calculation. When the unit cost was spread out over the number of cars and light trucks which would be affected by the design change, at a cost of $11 per vehicle, the cost was calculated to be $137 million, much greater then the $49.5 million benefit. These figures, which describe the fatalities and injuries, are false. All independent experts estimate that for each person who dies by an auto fire, many more are left with charred hands, faces and limbs. This means that Ford’s 1:1 death to injury ratio is inaccurate and the costs for Ford’s settlements would have been much closer to the cost of implementing a solution to the problem. However, Ford’s “cost-benefit analysis,” which places a dollar value on human life, said it wasn’t profitable to make any changes to the car.

                      Is veel over te vinden op internet… Echt te schandalig voor woorden eigenlijk.

                      filmpje

                      #17337587
                      geert666
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        21 December 2004

                        ja klopt helemaal

                        hier een lancia met bijna 1000pk

                        #17337588
                        JohnSmith
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          5 August 2007

                          waar??? :jerry:jerry

                          #17337589
                          geert666
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            21 December 2004

                            origineel gepost door JohnSmith
                            waar??? :jerry:jerry

                            oeps
                            http://de.youtube.com/watch?v=8HiGLCsZ4uk&feature=related

                            #17337590
                            RonaldH
                              Lid sinds:
                              30 June 2004

                              Waar ze in Amerikaland 1000 figuranten voor nodig hadden om Saving Private Ryan te filmen hebben ze in the UK 4 dagen en 3 graphische vormgevers voor nodig :)

                              Shaving Ryan’s Private’s…………………..Saving Private Ryan’s remake

                              #17337591
                              Pauly
                                Lid sinds:
                                2 July 2005

                                Masterlijk :wors

                                #17337592
                                InjectTheVenom
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 December 2004

                                  Tsjah… of je wilt een geloofwaardige film of je wilt een neppe CGI film… doe mij toch maar liever waar mogelijk films gemaakt op de zelfde manier als Saving Private Ryan.

                                  #17337593
                                  geert666
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    21 December 2004
                                    #17337594
                                    geert666
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      21 December 2004
                                      #17337595
                                      jvg
                                        Lid sinds:
                                        16 August 2007
                                        #17337596
                                        Bart Hoedemaker
                                          Lid sinds:
                                          12 February 2007

                                          Prediction for the fight from Mr.T

                                          http://youtube.com/watch?v=Z1TxiVhrkZA&feature=related

                                          :wors:wors

                                          #17337597
                                          kyvin
                                            Lid sinds:
                                            22 October 2006
                                            #17337598
                                            kadett4x4
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              6 July 2004

                                              uuuuuuuuu, parkeren op de stoep, mag dat ook al.
                                              neee, echt grote stoere jongens van het gezag.
                                              beledeging van een ambtenaar in functie, mwha, kan.
                                              maar , mishandeling van een burger, ik weet niet of dat wel geoorloofd is hier in nederland.

                                              groeten.

                                              #17337599
                                              geert666
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                21 December 2004

                                                origineel gepost door kadett4x4
                                                uuuuuuuuu, parkeren op de stoep, mag dat ook al.
                                                neee, echt grote stoere jongens van het gezag.
                                                beledeging van een ambtenaar in functie, mwha, kan.
                                                maar , mishandeling van een burger, ik weet niet of dat wel geoorloofd is hier in nederland.

                                                groeten.

                                                Dat had ik nou graag bij willen zijn.
                                                Die moeten in amsterdam gaan werken stelletje mafkezen

                                                #17337600
                                                manus
                                                  Lid sinds:
                                                  30 June 2004

                                                  Dit verhaal heeft 2 kanten,die agent is fout maar dat irritante k*t ventje vraagt er ook naar.
                                                  Als ie zo voor mij had gestaan had ie hetzelfde gekregen,ga werk zoeken of zo zielig irritant mannetje.

                                                  #17337601
                                                  Pauly
                                                    Lid sinds:
                                                    2 July 2005

                                                    Er is een verschil tussen verbaal geweld en fysiek geweld. Die agenten hadden hem voor belediging van een ambtenaar in functie kunnen berispen of inderdaad aanhouden en meenemen naar het bureau voor een gesprek, maar hier was het toch echt de agent die begint met klappen geven en dat is fouter dan een irritant mannetje dat je een aap in uniform noemt, hoe je het ook wendt of keert.

                                                    Overigens namen die agenten wel meteen aan het begin al een negatieve houding aan: “weg met die camera” e.d. Dan is natuurlijk meteen de toon al gezet.

                                                    #17337602
                                                    Juffer1
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      26 July 2006

                                                      The dukes of Helmond

                                                    25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 1,758)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.