porsche remklauwen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum porsche remklauwen

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    fast cow
    Deelnemer

welke porsche remklauwen passen erzo op de vec zonder van alles aan te passen en wie hebben dit al gedaan? ik heb er nu een 308mm onder zitten en wil een 4 pots remklauw van porsche.

sw_reijnders
      Deelnemer

geen

het zijn nl Porsche remklauwen en geen Opel remklauwen ;)

alles is er wat dat betreft onder te bouwen, maar dan zul je aparte remklauwbeugels moeten laten maken bij bv een machinefabriek.
        die van een Fiat Coupé turbo kun je ook gebruiken
        dat zijn ook 4-zuiger Brembo’s

jraaf
        Deelnemer

Zijn redelijk wat aanbieders die upgrade sets leveren voor de Vec A/B/C Ik heb zelf de simpelste oplossing genomen door originele OPC klauwen op mijn C te zetten. Maar in mijn zoektocht naar een upgrade kwam ik er zat tegen. Gewoon ff een google search op ‘ big brake kit vectra’

Safe driving Jurgen.

Anoniem

Ik heb Hispec remmen met 4 pots op m’n vectra, met 2 delige schijven.

speaker
            Deelnemer

Die omega op 7num had ook Porsche remklauwen en schijven er op zitten Bas !

sw_reijnders
              Deelnemer

zeg ook niet dat het niet kan
                maar het is geen plug & play wat de fast cow vraagt.

RISL
                Moderator

En waarom dan per sé Porsche? Waarom niet van BMW M of Mercedes AMG?
                  Plug and play hoef je inderdaad niet te verwachten

fast cow
                  Deelnemer

ik heb altijd begrepen dat die van porsche makkelijk passen onder een opel. het maakt mij niet uit van welk merk ze zijn als ze maar 4 pots zijn. maar ik heb op verschillende meetings wel eens opels gezien en die hadden vaak er porsche onder zitten.

Jerremy
                    Deelnemer

Dat is geheel afhankelijk van het type en wijze van monteren van de klauwen.
                      Als je op Ebay kijkt zal je zien dat de Porsche klauwen (Brembo) veschillende typen bevestiging op het fusee kent.
                      In het geval van de vectra B zitten de gaten dwars op het fusee (dwars, gezien op de lengte as/hart van de auto zelf).
                      er zijn ook typen met en bevest. type die ten opzichte daarvan 90 grd. gedraaid zijn, (dus evenwijdig aan lengte as auto). In dat geval zal je met een bracket moeten werken, en is het dus niet p&p. In het eerste geval zal ook de steek dezelfde moeten zijn, en offset t.o.v. hart as bij gebruik met 308 mm. schijven, als dit uberhaupt kan met het oog op de blokken die gebruikt dienen te worden in de div. Brembo klauwen. Ook de dikte van de schijf is belangrijk.

Ik heb hier nog een setje klauwen liggen, 4 zuigerig Brembo, komen van een Audi S8.
                      Zie mijn verkoop topic ook in verkoop gedeelte –> onderstel/remmen etc.
                      Verkoop ze los ook, (zonder de schijven dus) en over prijs is altijd te praten.
                      Is een mooi setje !

Vinci
                      Deelnemer

Zie in Engeland dat ze vaak van die Wilwood remmen er op zetten, misschien past dat wel P&P…

http://www.motorsport-tools.com/brake-kits-wilwood-c-17558.html?page=4&sort=20a” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.migweb.co.uk/forums/items-sale/307635-wilwood-superlite-6pot-brakes.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic.php?f=88&t=17097&start=25″ onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.astraownersnetwork.co.uk/showthread.php?t=54198″ onclick=”window.open(this.href);return false;

‘t is maar een ideetje… :angel

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.