Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › porsche remklauwen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 augustus 2011 om 17:14 #17240733
welke porsche remklauwen passen erzo op de vec zonder van alles aan te passen en wie hebben dit al gedaan? ik heb er nu een 308mm onder zitten en wil een 4 pots remklauw van porsche.
27 augustus 2011 om 17:22 #17911088geen
het zijn nl Porsche remklauwen en geen Opel remklauwen ;)
alles is er wat dat betreft onder te bouwen, maar dan zul je aparte remklauwbeugels moeten laten maken bij bv een machinefabriek.
die van een Fiat Coupé turbo kun je ook gebruiken
dat zijn ook 4-zuiger Brembo’s27 augustus 2011 om 17:43 #17911089Zijn redelijk wat aanbieders die upgrade sets leveren voor de Vec A/B/C Ik heb zelf de simpelste oplossing genomen door originele OPC klauwen op mijn C te zetten. Maar in mijn zoektocht naar een upgrade kwam ik er zat tegen. Gewoon ff een google search op ‘ big brake kit vectra’
Safe driving Jurgen.
27 augustus 2011 om 18:30 #17911090Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970Ik heb Hispec remmen met 4 pots op m’n vectra, met 2 delige schijven.
27 augustus 2011 om 19:46 #17911091Die omega op 7num had ook Porsche remklauwen en schijven er op zitten Bas !
27 augustus 2011 om 20:23 #17911092zeg ook niet dat het niet kan
maar het is geen plug & play wat de fast cow vraagt.27 augustus 2011 om 20:58 #17911087En waarom dan per sé Porsche? Waarom niet van BMW M of Mercedes AMG?
Plug and play hoef je inderdaad niet te verwachten28 augustus 2011 om 07:39 #17911093ik heb altijd begrepen dat die van porsche makkelijk passen onder een opel. het maakt mij niet uit van welk merk ze zijn als ze maar 4 pots zijn. maar ik heb op verschillende meetings wel eens opels gezien en die hadden vaak er porsche onder zitten.
28 augustus 2011 om 09:10 #17911094Dat is geheel afhankelijk van het type en wijze van monteren van de klauwen.
Als je op Ebay kijkt zal je zien dat de Porsche klauwen (Brembo) veschillende typen bevestiging op het fusee kent.
In het geval van de vectra B zitten de gaten dwars op het fusee (dwars, gezien op de lengte as/hart van de auto zelf).
er zijn ook typen met en bevest. type die ten opzichte daarvan 90 grd. gedraaid zijn, (dus evenwijdig aan lengte as auto). In dat geval zal je met een bracket moeten werken, en is het dus niet p&p. In het eerste geval zal ook de steek dezelfde moeten zijn, en offset t.o.v. hart as bij gebruik met 308 mm. schijven, als dit uberhaupt kan met het oog op de blokken die gebruikt dienen te worden in de div. Brembo klauwen. Ook de dikte van de schijf is belangrijk.Ik heb hier nog een setje klauwen liggen, 4 zuigerig Brembo, komen van een Audi S8.
Zie mijn verkoop topic ook in verkoop gedeelte –> onderstel/remmen etc.
Verkoop ze los ook, (zonder de schijven dus) en over prijs is altijd te praten.
Is een mooi setje !28 augustus 2011 om 21:05 #17911095Zie in Engeland dat ze vaak van die Wilwood remmen er op zetten, misschien past dat wel P&P…
http://www.motorsport-tools.com/brake-kits-wilwood-c-17558.html?page=4&sort=20a” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.migweb.co.uk/forums/items-sale/307635-wilwood-superlite-6pot-brakes.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic.php?f=88&t=17097&start=25″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.astraownersnetwork.co.uk/showthread.php?t=54198″ onclick=”window.open(this.href);return false;
‘t is maar een ideetje… :angel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.