Poetsmachine

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235994
    wesp900
      Lid sinds:
      14 February 2011

      Hallo,
      Ben van plan om een poetsmachine aan te schaffen. Zit nu al een tijdje te zoeken naar welke ik nemen zal.
      Ik kom steeds de DAP500/900 tegen. Veel enthousiasme daarover, maar wel 115 euro nieuw. Gebruikte kom ik niet veel tegen.
      Hebben jullie nog goeie tips?
      Thnx alvast.

      #17859914
      alphox
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        ik zou zeker gaan voor de dap, ik heb ook een dap900, bevalt super.
        ik heb ook eerst met een goedkopere rotary gedaan (zo eentje die je wel ‘s ziet voor rond de 60 euro) maar daar kan je snel wat mee verpesten als je niet weet wat je doet.
        de dap is daarentegen echt super (zou wel meteen zo’n starters pakket eribj nemen om te polijsten, al je krasjes gaan weg!)

        #17859915
        Niekos
          Lid sinds:
          7 September 2009

          Zeker voor een beginnende auto poetsen is de dap 500 of de 500W DUAL ACTION POLISHER zeer geschikt.

          Het voordeel van deze machine is dat je op de gemiddelde auto niks kan bederven aan de lak, welke poets pad je ook gebruikt (op wol na).

          Tevens kun je hem in verschillende standen zetten, meestel wordt alleen de laaste bebruikt.

          Ook een voordeel is dat wij er 2 jaar garantie op geven. (gegarandeerd 2 jaar plezier)

          Ben je nu een wat professionelere auto poetser, zou ik gaan voor de 900 serie.

          Als je verders nog vragen heb over verschillende pads en/of producten kun je me altijd u2uen Of een kijkje nemen op http://www.rncarcleaning.nl

          #17859916
          kadett-supreme
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 July 2004

            Ik zou ook zeker voor ‘n DAP gaan, zeker als beginner zijnde. Ik ben nu jaren bezig met ‘n dap 500 en ben nu overgestapt naar ‘n 900. net iets meer vermogen en werkt zeer prettig. zoals gezegd zul je hiermee niet of nauwelijks schade aan de lak toe kunnen brengen in tegenstelling tot ‘n rotary.

            Een rotary zal (na heel veel oefenen op oud plaatmateriaal) zeker ‘n beter resultaat gaan geven, maar hoe dan ook, je zal 9 van de 10 keer altijd ‘n rondje moeten polijsten (finishen) met de DAP. dat lukt je bijna nooit met ‘n rotary zonder hologrammen te krijgen.

            ik zou zeggen, kijk niet op 1 plek en verdiep je goed in de machines en bovenal de verschillende pads en merken polijstmiddel. vergeet zeker niet ook op carclean.nl te kijken….. ik heb er geen aandelen, maar wel heel veel goeie ervaringen, EN ‘n heel groot assortiment.

            #17859917
            wesp900
              Lid sinds:
              14 February 2011

              Nou eensgezindheid alom. De keus is hierbij gemaakt.
              Bedankt voor jullie reacties.:thumbup

              #17859918
              chefke1989
                Lid sinds:
                3 June 2008

                heb ook de dap500 werkt erg goed:thumbup

                #17859919
                GTS Power
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 May 2008

                  Ook Hier de dap500!

                  Niets anders dan lof.

                  #17859920
                  Pastra
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 February 2007

                    Hier ook de DAP 500, kun je alleen met echte boerenlompheid iets verpesten…

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.