Poetser gezocht tegen vergoeding

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Poetser gezocht tegen vergoeding

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Anoniem

Hallo,

Zijn er mensen die het leuk vinden om op een dagje mijn auto onder handen te nemen, poetsen, lichte krasjes verwijderen over de gehele auto(tevens onder de handgrepen), eventueel tegen een vergoeding?

Ik hoor het graag!
      (omgeving Den Haag)

Groetjes,

Sander

Vannos
      Deelnemer

kadett-supreme poetst wagens tegen een acceptabele vergoeding !

:thumb

Juffer1
        Deelnemer

Er zijn er nog wel veel meer, al zullen die dat niet zo snel zo openbaar gaan aangeven aangezien ook onze vrienden van de belastingdienst meelezen.

mayhem

is dat niet heel erg complot achtig gedacht?

jeroenk
            Deelnemer

@Juffer1 wrote:

Er zijn er nog wel veel meer, al zullen die dat niet zo snel zo openbaar gaan aangeven aangezien ook onze vrienden van de belastingdienst meelezen.

De belastingdienst moet dat ook aantoonbaar kunnen maken. Denk maar niet dat ze mensen een hele dag laten posten om te kijken of iemand een auto poetst van een ander tegen vergoeding. Zo pietluttig zijn ze dan ook weer niet….

Ewoud94

OT, pixels66 wat wil je gedaan hebben aan je wagen? Gewoon goede poetsbeurs of echt polijsten?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Anoniem

Nou, de auto heeft allerlei bruine druppeltjes op de lak, lijkt op roest, maar zit op de bumper dus dat is het niet.. polijsten lijkt me het beste..

Ewoud94

Pffoe jaa, zou ook niet weten wat het zou kunnen zijn, polijsten is misschien je laatste hoop succes

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Juffer1
                    Deelnemer

@mayhem wrote:

is dat niet heel erg complot achtig gedacht?

Nee, want ik weet van dichtbij dat dat zeker gebeurd. Ik weet van een aantal detailers op Autodetailing.nl dat die een schrijven hebben gehad van de belastingdienst. In twee gevallen heeft dat zelfs uiteindelijk een boete opgeleverd omdat dat als bedrijfsmatig werd gezien.
                      Iedereen moet lekker zelf weten hoe hij/zij daarmee omgaat, maar voor mij wel reden genoeg om daar heel terughoudend mee te zijn.

@jeroenk wrote:

De belastingdienst moet dat ook aantoonbaar kunnen maken.

Wat dacht je van “show off’s” die regelmatig geplaatst worden door een persoon ?
                      In bovenstaande gevallen werd een bericht gestuurd waarbij er gevraagd werd wat een behandeling koste waarna de adres gegevens werden uitgewisseld en er opeens een brief op de mat lag.

On-topic :
                      Die bruine stipjes, liggen die op je lak of in je lak ? Zijn ze voelbaar als je er met je nagel of vinger overheen gaat ?

Als het op je lak ligt dan zou je met goed wassen, clayen en door eventueel gebruik te maken van een product zoals Mequiars Body Solvent een heel eind moeten kunnen komen.

Als het in je lak zit dan is polijsten de volgende optie.

Ook enig idee hoe of wanneer deze stippen zijn ontstaan ?
                      Is het mogelijk dat er iemand naast je auto heeft staan slijpen oid ?
                      Heb recent een Manta gehad waarbij dat was gebeurd en de vonken in de lak waren gebrand.

Anoniem

Ik heb de auto net een week, dus gebeurd bij oude eigenaar.. Ze zitten niet echt in de lak maar liggen er nou ook niet echt boven op.. Moeilijk uit te leggen.. Ik zal me eens orienteren op clayen..

Opeloco
                        Deelnemer

Witte wagen? Bij een witte wagen krijg het dat fenomeen van roestspikkels in/op de lak. Komt van de metaaldeeltjes die in de lucht hangen. Die vallen op je wagen en beginnen dan te roesten. Eens googlen op Iron-X, super product om die metaaldeeltjes te verwijderen, ook remstof op de velgen.

Anoniem

Nee, donkergrijs.. Iron X zal ik eens Googlen..

Juffer1
                            Deelnemer

Zorg wel dat je de Iron-x goed afspoeld nadat je dat hebt laten inwerken met veel, heel veel water !

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.