plastis strip onder de voorruit

Forumindex Forums Modellen Astra plastis strip onder de voorruit

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    martijnenyvonne
    Deelnemer

Ik heb een probleem bij beide astra’s.
      De plastic strip onder de voorruit laat los.
      Al geprobeerd deze goed terug te drukken, maar blijft maar even zitten.
      Wie heeft een goede tip voor mij, hoe ik dit goed kan laten zitten.

FKsport
      Deelnemer

siliconenkit ertussen?

rinus747
        Deelnemer

CetaBever vullende pulyurethaan lijm-kit met glasvezels versterkt. In zilverkleurige kunststof tubes bij elke bouwmarkt.

Het is geen contact lijm, dus moet een beetje onder spanning worden gehouden tijdens het drogen, maar door zijn licht vullende werking is hard aandrukken niet nodig. Het vult de kieren zelf.

Dit spul lijmt alles….kijk dus uit met vlekken maken…..en kijk uit met je vinger toppen en nagels, het lost alles ECHT op!!!!
          Ook niet toepassen als de lijm zichbaar is…..het droogt op als een geelachtig/wit halvarine kleurtje

Dit is ook de ENIGE lijm waar je schoenzolen mee kunt lijmen als je wilt dat die je voor de rest van je leven blijven zitten.

Met wasbenzine kun je restjes nog verwijderen kort na het aanbrengen.
          Met terpetine nareinigen zolang het niet hard is, opdat je geen matte vlekken overhoudt na opdrogen
          Als je te laat bent helpt alleen snijden, schuren en zandstralen…….het is vreselijk spul als het op de verkeerde plaats komt!

Als tijdens het drogen er schuim uit de naden loopt door de zelf vullende schuim werking, dan daar NIETS aan doen…..Het oppervlak dat “uitpuilt” heeft geen kleefkracht. Na drogen kun je het rolletje afsnijden. Als je dat doet als de lijm nog zacht is krijg je een een kleverig rampscenario.

Ik heb er 10 jaar geleden een stenen blad van een tuintafel op gietijzeren poten gelijmd…..staat nog steeds als een huis.

Vorig jaar najaar zolen onder mijn schoenen gelijmd, het zoutwater van de winter, en het moerasseizoen van juni-juli-augustus waren er geen probleem voor. De schoenmaker kan daar niet aan tippen!

Groeten Rinus

red-bull

wat dacht je van een nieuwe strip halen , kosten ook de hele wereld niet hoor .

en carglass zal blij zijn met je als je de boel vast lijmt….

mvrg Rob

syl-astra

@red-bull wrote:

wat dacht je van een nieuwe strip halen , kosten ook de hele wereld niet hoor .

en carglass zal blij zijn met je als je de boel vast lijmt….

mvrg Rob

ach van carglas word je ook niet blij :agent

martijnenyvonne
              Deelnemer

enig idee wat zo’n nieuwe strip zou moeten kosten.

FKsport
                Deelnemer

Wie zegt dat het aan de strip ligt.. en siliconenkit is ook altijd nog makkelijk te verwijderen ;)

martijnenyvonne
                  Deelnemer

@FKsport wrote:

Wie zegt dat het aan de strip ligt.. en siliconenkit is ook altijd nog makkelijk te verwijderen ;)

mag ruitenkit ook. heb ik nog staan en anders moet ik ff bij de bouwmarkt langs vanavond.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.