Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Plasti dip voor de velgen. Wel of Niet doen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 augustus 2013 om 14:28 #17259871
Hey ;)
ik heb laatst zitten kijken wat het kost om mijn velgen te laten stralen en coaten
alleen vind ik dat een beetje te duur op t moment. :???:nu kreeg ik de tip om er plasti-dip op te spuiten alleen ken verder het hele spul niet… :hmmz
heeft iemand hier ervaring mee?
en wat zijn de voor en nadelen hiervan?alvast bedankt voor de reactie :thumb
10 augustus 2013 om 15:09 #18165943ik ben toevallig van de week met mn wielen begonne te plastidippen..
moest wel eerst mn wielen goed schuren (ivm stoeprandschade)en daarna wit spuiten, daarna heb ik 4lagen blaze yellow,2 lagen gold metalizer en 2 lagen pearlizer…(totaal was k 100euro voor spuitbussen kwijt)
ik ha ze volgende week onder mijn auto terug monteren ik vind de afwerking minder mooi dan als bij normaal spuiten maargoed tis een miniproject geworden k was wel benieuwd wat het was..heb de spuitbussen besteld bij http://www.plasti-dip.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;gr
10 augustus 2013 om 15:44 #18165944Volgens mij komt dat na verloop van tijd ook gewoon terug los. Ben er zo niet voor te vinden. Ik denk als je wat hard poetst dat het er zo weer af komt
10 augustus 2013 om 16:00 #18165945Valt best mee kijk maar eens op youtube.
Heb zelf hier 2 velgen liggen met plasti dip krijg het er meteen hogedruk reiniger niet af.
10 augustus 2013 om 16:34 #18165946Als je velgen niet beschadigd zijn ook niet schuren! Anders zit je dat je t er nie meer af krijgt!
Op bovenstaande, mits goed ontvet. Laat da spul echt niet los,
Ik heb complete auto’s ermee gespoten, werkt goed!
10 augustus 2013 om 16:36 #18165947opzich is het best te doen.. lijkt me
10 augustus 2013 om 21:06 #18165948Ja er zit wel stoeprand schade op en op een paar plaatsen laat de lak los vandaar dat ik met het idee kwam om te plasti-dippen. :hmmz
Heb nu een bus gekocht en als test een grill gespoten van een maat nu even kijken hoe t zich houd. king:
10 augustus 2013 om 22:12 #18165949is dat net zo makkelijk te spuiten als gewone verf ?
0Rudy0:
waarom heb je zoveel verschillende bussen gebruikt?
kan je niet alleen plastic dip er op spuiten of, zie je dan de oude kleur er doorheen?11 augustus 2013 om 11:22 #18165950ik had eerst een proefwiel gespoten maar die was donkerzilver..met 3lagen plastidip vond ik het er niet echt fel uitzien vandaar dat ik ze eerst wit heb gespoten, de gold metalizer heb ik persoonlijk gedaan omdat ik er een goud tintje aan wilde en de pearlizer heb ik gedaan omdat ik er een soort van vernis overwilde..standaard is het mat..
dus tis puur persoonlijk dat ik voor deze combinatie heb gekozen
maar kijk eens op youtube rond voor div. ideetjes staat veel op vind ik.
gr. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.