Forumindex › Forums › Modellen › Manta › plaatwerk te koop op MP
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 augustus 2011 om 00:07 #17892277
dat is een “luxe” probleem, verdien je wat minder is nie anders.
aankoop in Griekenland was interessant zullen we maar zeggen.
17 augustus 2011 om 06:27 #17892286Plaatwerk verkoop je altijd. Roest is wat dat betreft een goede vriend. Kogels en dat soort dingen kan je nog wel eens uit een donor halen of bij de automaterialen zaak. Veel bekenden in het wereldje zijn begonnen met dead stock handel. Is gewoon heel erg leuk om te doen. In oktober komt er weer een vrachtwagen uit een ver buitenland met plaatwerk. Dit maal ook met diverse andere dingen zoals revisiesets, koppakking sets en dat soort dingen. king:
17 augustus 2011 om 07:07 #17892284Deze “handel’ is inderdaad erg leuk om te doen.
mocht er iets bij zitten van kadett C, ascona B en manta B hoor ik het graag
17 augustus 2011 om 08:37 #17892291En waarom is de vraag teruggelopen?
Omdat men wakker is geworden en verder kijkt dan de neus lang is?
(1000 euro voor een spatbord is imo van de pot)
Er meer aanbod is? (immitatie etc?)
Of omdat er steeds minde oldy spul rondrijdt?
17 augustus 2011 om 08:53 #17892289laten we eerlijk wezen heren ,niet enkel de prijzen van plaatwerk is hoog
kijk eens naar de prijzen van de auto’s zelf
zie ze voorbij komen van 8 rooitjes en hoger
voor een sloper betaal je je al scheel tegenwoordig
en dat is niet de zeldzaamheid van de auto,maar de verkoper die denkt dat er ineens goud in zit of zo.
kijkdat alles wat minder word is een feit ,maar om de prijzen zo omhoog te gooien vind ik ook niet nodig
vroeger (hahah ja klinkt ver weg)maar toen de euro er nog niet was kocht je voor 1000/1500 gulden een hele leuke manta met apk en zonder werk.
nu mag je blij zijn als je daar een sloper voor koopt .
maar net wat er al gezegt word de verkoper betaald de prijs .
en de koper bepaalt of hij het wel of niet waard vind17 augustus 2011 om 09:20 #17892288Dat de prijzen belachelijk zijn gestegen is een feit maar dat is ook een gevolg van het mindere aanbod wellicht, ut spul wordt steeds zeldzamer
Probleem is een beetje dat niemand schijnt te beseffen dat als je dik geld voor je wagen wil vangen,je daarmee de markt verziekt omdat iedereen hoog gaat inzetten, niemand meer wat verkoopt en de markt stilligt
Je moet ook nog wat terugkopen en het liefst voor redelijke prijzen, dat wordt lastig
Blijft over, althans zo doe ik het, auto’ s kopen met bijv een kapotte motor, geen apk, laswerk, dan valt er nog wel wat op te verdienen ook en blijft het leuk om te doen
18 augustus 2011 om 09:37 #17892307Wie was dat ook alweer die in de gulden tijdperk een zwarte Manta-a met 3.0 24V verkocht voor 20.000.-
Grote bedragen vangen voor een bijzondere Manta is van alle tijden. ;) ;)18 augustus 2011 om 11:08 #17892308Als iemand belachelijk veel geld wil betalen zegt geen hond, nee doe maar minder
en zo houden we zelf ook de markt in stand ;)18 augustus 2011 om 12:06 #17892309@mallemalle wrote:
Als iemand belachelijk veel geld wil betalen zegt geen hond, nee doe maar minder
en zo houden we zelf ook de markt in stand ;)Uitschieters houdt ge altijd nietwaar. En is ook van alle tijden.
Maar met de huidige crisis draait men de pleuro wel tien keer om.
Wat het plaatwerk van Popke aangaat; zou het eerst gewoon op den plank leggen.
Je weet maar nooit wat er kan gebeuren met de TE.
:jerry18 augustus 2011 om 13:20 #17892310@paulgijssen wrote:
Arjen, precies wat ik bedoelde, en niet of het nu van popke is (kon ik op MP niet eens zien) ,van egbert de boer, COPE of wie dan ook is.
Markt is volgens mij voor:
– kadett A, B
– ascona A /manta A
– rekord A.B,C,D & commodore A en B
– KAD
over zijn top heen, buiten inderdaad schade/verzekeringsgevallen
(en alleen dan krijg je nog zeer fatsoenlijke prijzen)Deze spullen ben ik dan ook veel goedkoper als een aantal jaren geleden aan het verkopen, vb nieuwe zijscherm rekord C / commo A coupe toch redelijke zeldzaam verkoop ik nu tussen de 500-550 (was wel het dubbele)
Concentreer mij nu meer op kadett C, ascona B/C en manta B daar ik hier ook autos van heb en dit meer mijn interesse heeft.
Einde discussie voor mij
.
18 augustus 2011 om 13:22 #17892311@bettus accu wrote:
@paulgijssen wrote:
Arjen, precies wat ik bedoelde, en niet of het nu van popke is (kon ik op MP niet eens zien) ,van egbert de boer, COPE of wie dan ook is.
Markt is volgens mij voor:
– kadett A, B
– ascona A /manta A
– rekord A.B,C,D & commodore A en B
– KAD
over zijn top heen, buiten inderdaad schade/verzekeringsgevallen
(en alleen dan krijg je nog zeer fatsoenlijke prijzen)Deze spullen ben ik dan ook veel goedkoper als een aantal jaren geleden aan het verkopen, vb nieuwe zijscherm rekord C / commo A coupe toch redelijke zeldzaam verkoop ik nu tussen de 500-550 (was wel het dubbele)
Concentreer mij nu meer op kadett C, ascona B/C en manta B daar ik hier ook autos van heb en dit meer mijn interesse heeft.
Einde discussie voor mij
mwa, commodore A en B groeien volgens mij alleen maar op…
althans, dat merk ik aan de onderdelen en mensen die hun auto laten restaureren bij ons. ;)
18 augustus 2011 om 15:04 #17892312In de nieuwste Autovisie staat ook iets leuks voor € 1250.-
En dat is een BRM GULF CLOCK.
In een gelimiteerde oplage brengt GULF in samenwerking met Bernard Richards Manufacture ( BRM ) deze prachtige wandklok met een diameter van zo`n 70 cm uit.
Kenmerkend zijn de welbekende GULF-kleuren en de sierlijke chequered flag omlijsting.
kijk op: http://www.gulfoilltd.com/merchandise
Heb ik toch liever de voorfront voor € 1250.- ;)
:jerry -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.