plaatwerk te koop op MP

Forumindex Forums Modellen Manta plaatwerk te koop op MP

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    paulgijssen

dat is een “luxe” probleem, verdien je wat minder is nie anders.

aankoop in Griekenland was interessant zullen we maar zeggen.

Arjen
      Deelnemer

Plaatwerk verkoop je altijd. Roest is wat dat betreft een goede vriend. Kogels en dat soort dingen kan je nog wel eens uit een donor halen of bij de automaterialen zaak. Veel bekenden in het wereldje zijn begonnen met dead stock handel. Is gewoon heel erg leuk om te doen. In oktober komt er weer een vrachtwagen uit een ver buitenland met plaatwerk. Dit maal ook met diverse andere dingen zoals revisiesets, koppakking sets en dat soort dingen. king:

paulgijssen

Deze “handel’ is inderdaad erg leuk om te doen.

mocht er iets bij zitten van kadett C, ascona B en manta B hoor ik het graag

mallemalle

En waarom is de vraag teruggelopen?

Omdat men wakker is geworden en verder kijkt dan de neus lang is?

(1000 euro voor een spatbord is imo van de pot)

Er meer aanbod is? (immitatie etc?)

Of omdat er steeds minde oldy spul rondrijdt?

mantadevil
            Deelnemer

laten we eerlijk wezen heren ,niet enkel de prijzen van plaatwerk is hoog
              kijk eens naar de prijzen van de auto’s zelf
              zie ze voorbij komen van 8 rooitjes en hoger
              voor een sloper betaal je je al scheel tegenwoordig
              en dat is niet de zeldzaamheid van de auto,maar de verkoper die denkt dat er ineens goud in zit of zo.
              kijkdat alles wat minder word is een feit ,maar om de prijzen zo omhoog te gooien vind ik ook niet nodig
              vroeger (hahah ja klinkt ver weg)maar toen de euro er nog niet was kocht je voor 1000/1500 gulden een hele leuke manta met apk en zonder werk.
              nu mag je blij zijn als je daar een sloper voor koopt .
              maar net wat er al gezegt word de verkoper betaald de prijs .
              en de koper bepaalt of hij het wel of niet waard vind

mallemalle

Dat de prijzen belachelijk zijn gestegen is een feit maar dat is ook een gevolg van het mindere aanbod wellicht, ut spul wordt steeds zeldzamer

Probleem is een beetje dat niemand schijnt te beseffen dat als je dik geld voor je wagen wil vangen,je daarmee de markt verziekt omdat iedereen hoog gaat inzetten, niemand meer wat verkoopt en de markt stilligt

Je moet ook nog wat terugkopen en het liefst voor redelijke prijzen, dat wordt lastig

Blijft over, althans zo doe ik het, auto’ s kopen met bijv een kapotte motor, geen apk, laswerk, dan valt er nog wel wat op te verdienen ook en blijft het leuk om te doen

jethro
                Deelnemer

Wie was dat ook alweer die in de gulden tijdperk een zwarte Manta-a met 3.0 24V verkocht voor 20.000.-
                  Grote bedragen vangen voor een bijzondere Manta is van alle tijden. ;) ;)

mallemalle

Als iemand belachelijk veel geld wil betalen zegt geen hond, nee doe maar minder
                    en zo houden we zelf ook de markt in stand ;)

jethro
                    Deelnemer

@mallemalle wrote:

Als iemand belachelijk veel geld wil betalen zegt geen hond, nee doe maar minder
                      en zo houden we zelf ook de markt in stand ;)

Uitschieters houdt ge altijd nietwaar. En is ook van alle tijden.
                      Maar met de huidige crisis draait men de pleuro wel tien keer om.
                      Wat het plaatwerk van Popke aangaat; zou het eerst gewoon op den plank leggen.
                      Je weet maar nooit wat er kan gebeuren met de TE.
                      :jerry

bettus accu
                      Deelnemer

@paulgijssen wrote:

Arjen, precies wat ik bedoelde, en niet of het nu van popke is (kon ik op MP niet eens zien) ,van egbert de boer, COPE of wie dan ook is.

Markt is volgens mij voor:
                        – kadett A, B
                        – ascona A /manta A
                        – rekord A.B,C,D & commodore A en B
                        – KAD
                        over zijn top heen, buiten inderdaad schade/verzekeringsgevallen
                        (en alleen dan krijg je nog zeer fatsoenlijke prijzen)

Deze spullen ben ik dan ook veel goedkoper als een aantal jaren geleden aan het verkopen, vb nieuwe zijscherm rekord C / commo A coupe toch redelijke zeldzaam verkoop ik nu tussen de 500-550 (was wel het dubbele)

Concentreer mij nu meer op kadett C, ascona B/C en manta B daar ik hier ook autos van heb en dit meer mijn interesse heeft.

Einde discussie voor mij

.

bettus accu
                        Deelnemer

@bettus accu wrote:

@paulgijssen wrote:

Arjen, precies wat ik bedoelde, en niet of het nu van popke is (kon ik op MP niet eens zien) ,van egbert de boer, COPE of wie dan ook is.

Markt is volgens mij voor:
                          – kadett A, B
                          – ascona A /manta A
                          – rekord A.B,C,D & commodore A en B
                          – KAD
                          over zijn top heen, buiten inderdaad schade/verzekeringsgevallen
                          (en alleen dan krijg je nog zeer fatsoenlijke prijzen)

Deze spullen ben ik dan ook veel goedkoper als een aantal jaren geleden aan het verkopen, vb nieuwe zijscherm rekord C / commo A coupe toch redelijke zeldzaam verkoop ik nu tussen de 500-550 (was wel het dubbele)

Concentreer mij nu meer op kadett C, ascona B/C en manta B daar ik hier ook autos van heb en dit meer mijn interesse heeft.

Einde discussie voor mij

mwa, commodore A en B groeien volgens mij alleen maar op…

althans, dat merk ik aan de onderdelen en mensen die hun auto laten restaureren bij ons. ;)

jethro
                          Deelnemer

In de nieuwste Autovisie staat ook iets leuks voor € 1250.-
                            En dat is een BRM GULF CLOCK.
                            In een gelimiteerde oplage brengt GULF in samenwerking met Bernard Richards Manufacture ( BRM ) deze prachtige wandklok met een diameter van zo`n 70 cm uit.
                            Kenmerkend zijn de welbekende GULF-kleuren en de sierlijke chequered flag omlijsting.
                            kijk op: http://www.gulfoilltd.com/merchandise
                            Heb ik toch liever de voorfront voor € 1250.- ;)
                            :jerry

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.