Forumindex › Forums › Modellen › Manta › plaatwerk stukken manta a gezocht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 februari 2014 om 18:46 #17264395
Zoals de titel al zegt, ben ik opzoek naar een adres of site, waar ik plaatwerkdelen kan vinden voor een manta a.
zoek in ieder geval,
Wielranden achter l+r
kokers l+r
keienvanger, of complete neus.
het mag ook gebruikt zijn, als het maar niet slecht of roestig is.
het is niet voor mij, maar voor een maatje.
hij is nog student, dus graag niet de hoofdprijs.groeten.
27 februari 2014 om 07:50 #18220488als ie student is snap ik niet dat je een manta opknapt cq restaureerd want dat kost dat weet je :hmmz
voor de plaatwerk delen zijn er bedrijven die dat leveren bv ARTA parts niemand die dat pariculier zomaar even op voorraad legt
voor wat het front aangaat heb ik nog een een hele nette voor 350 euro en ook eventueel wel een nieuwe
mvg popke
28 februari 2014 om 06:26 #18220489Niet meteen boos worden :( .
Hij loopt stage, en doet klusjes voor extra geld voor de manta.
Maar heeft geen volle baan, en dus geen vol salaris.
Ik bedoel daarmee, dat dingen met een absurde prijs niet te doen zijn.
Hij heeft al een a manta, maar die heeft geknuffeld met een boom.
Hij heeft nu een andere, maar daar zitten helaas wat slechte stukken in, na het compleet demonteren.
Zodoende.Groeten.
28 februari 2014 om 08:10 #18220490AnoniemLid sinds:
1 January 1970tjah waarom zou n student dat niet kunnen
echter zal die wat meer geduld moeten hebben
prijzen zijn best wel hoog geworden dus snap de opmerking ook best van 4×4maar jah wat is tegenwoordig wel goedkoop??
ja de action maar die heb geen plaatwerk :jerrygaat de persoon in kwestie ook n topic bijhouden hiero?? :thumb
12 maart 2014 om 17:20 #18220491Deze site heeft wel een beetje maar niet alles wat jullie zoeken volgensmij.
maar met wat google werk kom je meestal wel een eind, en dan maar sparen voor de onderdelen:) dat is ook hoe ik het doe als student! of zelf plaatwerk maken als mogelijk, heb net mijn hele bodem van bestuurderskant vervangen en alles gewoon zelf gefabriceerd uit plaatstaal.http://www.euro-autoparts.nl/index.php?tabel=artikelen_vo&zoekwoord=&weergave=thumb&kiesmerk=OPEL&kiesmodel=4145&kiesgroep=gr_x” onclick=”window.open(this.href);return false;
suc6 ermee
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.