Aangezien er wat roestvorming (onder de lak) op mijn achterscherm zit, wil ik deze vervangen.
Maar hoe zit dat plaatwerk vast? Ik weet dat het 1 geheel is. Dus 2 zijkanten en de achterkant. Maar zit dit plaatselijk ook vast gelast of zit het alleen met bouten / schroeven vast?
we hebben toen bij koops autoschade 2 tigra’s gedaan. de zijpanelen zitten inderdaad aan het achterpaneel en aan de bodem van de kofferbak gepuntlast. het is een klus die veel tijd kost om dit super te krijgen.
je kunt de zijpanelen uitstralen maar dit is een tijdelijke oplossing omdat de roest van binnen uit komt. dus vervangen is de beste oplossing
we hebben toen bij koops autoschade 2 tigra’s gedaan. de zijpanelen zitten inderdaad aan het achterpaneel en aan de bodem van de kofferbak gepuntlast. het is een klus die veel tijd kost om dit super te krijgen.
je kunt de zijpanelen uitstralen maar dit is een tijdelijke oplossing omdat de roest van binnen uit komt. dus vervangen is de beste oplossing
Daar was ik al bang voor. Even vervangen is dus niet aan de orde.
Dan zal ik toch met de tijd het stuk eruit moeten laten snijden en opnieuw laten lassen.
Wilde toch al mijn wielkuipen verbreden.
Mijn tijger had ook aan allebei de kanten flinke roestplekken (van binnenuit). Ik heb ze bij een bedrijf compleet laten vernieuwen en spuiten voor 600 euro destijds. GEEN idee waar ze vast zaten of hoe ze vervangen zijn, maar ze zijn wel roestvrij!
Auteur
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.