plaats van de stuurdoos

Forumindex Forums Modellen Astra plaats van de stuurdoos

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241462
    alain28
      Lid sinds:
      13 August 2011

      hallo , voor deze die het weet liggen , waar bevindt zich de stuurdoos van een astra model H brk bj 2008 ???
      tips ??

      #17919632
      Baas J.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2008

        welk motortype?

        #17919633
        alain28
          Lid sinds:
          13 August 2011

          @Baas J. wrote:

          welk motortype?

          ja vergeten bij te zetten , het is een 17 dth 100pk break

          #17919631
          Baas J.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2008

            #17919634
            alain28
              Lid sinds:
              13 August 2011

              A ha , bedankt ,,,, daar ?? zal morgen eens kijken dacht dat daar een relaisdoos was , maar moet toegeven heb er tot nu toe echt niet opgelet , blijkbaar zou deze stuk zijn een soort netwerk^probleem , blijkbaar heel zeldzaam volgens mijn garage , bedankt alvast

              #17919635
              alain28
                Lid sinds:
                13 August 2011

                heb juist nagekeken maar als ik de cover afdoe zie ik alleen maar zekeringen en relais in het bakje , geen stuurdoos …………. :( :wtf

                #17919636
                alain28
                  Lid sinds:
                  13 August 2011

                  @alain28 wrote:

                  heb juist nagekeken maar als ik de cover afdoe zie ik alleen maar zekeringen en relais in het bakje , geen stuurdoos …………. :( :wtf

                  heb vandaag ens op mij gemakskes gekeken en en in het voertuig ….niets :(
                  dus zal bij de motor zijn dus kan zijn dat waar het bakje met relais en zekering ook de plaats is van de stuurdoos maar is die stuurdoos dan zo klein dat het daarin past ??? ik ken nog de eerste stuurdozen van opel nog van de tijd van de ascona en deze was groot , iemand ervaringen met zulke stuurdozen ??? :wtf

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.