Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › PIONEER radio in vectra C GTS Wie heeft het??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 april 2010 om 13:40 #17604595
origineel gepost door 14XE
bij mij was het click en gomaar je vertelde dat het bedrijf waar je ze als eerst gekocht had alles had nagemeten.
wat die vectra bij mij had is dat de geschakelde voeding het niet trok,die was te zwak.
Zn radio viel af en toe uit.
we hebben toen een sterkere voeding getrokkendaarom vroeg ik ook of je/ze de voedingsspanningen hebben nagemeten.
Jij heb helemaal gelijk!!:P
Het bedrijf zei dat ze hebben doorgemeten!!! Blijkbaar niet goed genoeg! want mijn maat ging meten en die zag het ook! Het klopt zoals jij zegt! Maar aan wat ligt dat denk je?? Trekt die interface zoveel stroom of……? de navigatie? was de jouwe ook navigatie?? nee toch? Wij hebben nu ook een extra kabel getrokken! En nu is t gelijk over! Lekker bedrijf he??? Vertrouw je hun enzo! Ik heb er niet zo heel veel verstand van dus laat t aan hun over maar ja…… ik zie weer wel….. tzijn ook gewoon mensen maar niet met de juiste kennis!!!:(7 april 2010 om 18:29 #17604596dat contact is maar een aanstuurcontact,de combinatie radio en stuurbediening is net effe teveel,daarom moet die voeding veranderd worden.
als er goed gemeten was had je het al veel eerder werkend gehad!!!!!!!!
7 april 2010 om 20:49 #17604597hoi bij mij werk hij ook niet hep et net ingebouwdt pioneer dubble din pioneer hd 3 alles werkt behalve het stuur vectra c volgens mij hep ik nog wat nodig wie weet et ?
tevens hep ik nog cd 70 te koop gr baboe7 april 2010 om 20:51 #17604598origineel gepost door baboe
hoi bij mij werk hij ook niet hep et net ingebouwdt pioneer dubble din pioneer hd 3 alles werkt behalve het stuur vectra c volgens mij hep ik nog wat nodig wie weet et ?
tevens hep ik nog cd 70 te koop gr baboestuurwielinterface???:o
7 april 2010 om 20:53 #17604599origineel gepost door 14XE
dat contact is maar een aanstuurcontact,de combinatie radio en stuurbediening is net effe teveel,daarom moet die voeding veranderd worden.als er goed gemeten was had je het al veel eerder werkend gehad!!!!!!!!
Ja klopt, maar ik kan niet echt goed doormeten, dus liet ik dat meten dat bedrijf doen maar die hadden en blijkbaar ook de ballen verstand niet van! Die maat van me kwam er achter! Ja als er zeker goed gemeten was had ik ook nog kerstcd’s kunnen beluisteren.:P Maar ja……….gelukkig werkt t nu perfect:D!
16 april 2010 om 09:54 #17604600avic toestellen van pioneer hebben geen sub display out,..
zie meel van pioneer hieronder,.
Geachte heer, mevrouw,
Reagerend op uw e-mail willen wij u het volgende meedelen.
De AVIC-X1R heeft alleen de mogelijkheid voor de stuurbediening. Hij heeft geen SUB display output. is niet op voorbereid.
Met vriendelijke groet,Pioneer Benelux
Customer & Service supportNederland: 0900 PIONEER (0900 746 63 37)
http://www.pioneer.nlBelgië: 070 700 502
http://www.pioneer.be16 november 2011 om 15:57 #17604601Hallo,
Ik ben hier nieuw. Dus ik weet niet of het wat bijdraagt, gezien dit topic al oud is. Maar ik dacht misschien heeft nog iemand er wat aan.
Toen ik hier vanmiddag aan het zoeken was voor mijn probleem, kwam ik dit topic tegen wat precies mijn probleem beschreef. Ik heb een nog makkelijkere oplossing gevonden dan die van de TS, dankzij zijn constatering heb ik het gelukkig wel makkelijk kunnen vinden. Maar wat het eigenlijke probleem is bij dit type stuurwiel interface, is dat de bedrading verkeerd om zit voor de vectra C, dit omdat deze interface op verschillende types opel past. Dus als je de rode draad doorknipt die naar de interface gaat, en die vanuit de interface aansluit op de blauwe draad op de pioneer, genaamd remote system control, dan is je probleem in één keer opgelost en zijn alle draden zoals ze moeten zijn.
Ik hoop dat iemand er wat wat aan heeft!
Gr, MKK
18 november 2011 om 05:52 #17604602das mooi voor de volgede keer dan want een interface kost tog wel geld was 80 euro kwijt laatste keer gr baboe
16 februari 2012 om 11:15 #17604603En werkt het nu dan wel inmiddels?
16 februari 2012 om 12:28 #17604604Ik heb ook een pioneer dubbel-din in de gts en bij werkt het perfect op deze manier
16 februari 2012 om 16:43 #17604605@CALIBRA4x4TURBO wrote:
Weer niet Gelukt!:fy1 Weer nieuwe stekker erop gezet, met interface, en weer valt alles uit! Zal effe wat foto’s erbij zetten! Die blauwe stekker vanuit de vectra heeft 3 blokjes! 2 ervan zitten in dat stekkerblok waar de interface aan zit en die de pioneer in gaat! Nu dachten hun en ik vraag het me zelf ook af??? Zit die optie voor stuurbedienig niet in dat 3e blokje van de blauwe stekker uit de vectra????
de blauwe stekker van de vectra, die onderste blijft dus leeg! Daar komt niets op terug!
De interface.
de stekker van de pioneer radio, deze gaat dus in de bruine en zwarte stekker waar de interface in zit! de CA R PI 151
De interface aan gesloten met het zwarte klikstekkerje aan de pioneer radio, de avic-x3 bt deze heeft een stekkertje(aansluiting) speciaal voor de interface!
Alles aan gesloten je ziet de 2 witte stekkertjes he? Van de interface! alles werkt nu! Als je deze 2 in elkaar klikt, valt alles uit!! Dat is het probleem!!
Zoals je ziet is alles nu aangesloten de stekker met interface aan het blauwe blok! de Pioneer radiostekker ook aan de stekker met de interface, en interfacekast met stekkertje in de interfaceuitgang van de pioneer! net de 2 witte stekkertjes zijn niet in elkaar geklikt!! Als je dat doet valt alles uit!…..:o Je ziet dus ook dat het onderste blauwe blokje van de opel stekker over blijft!! Zit daar de stuurbediening functie dan niet op?? Nou ik weet het niet meer hoor! En ze hebben geen stekkers ofzo bij pioneer die op dat blauwe blokje past met een interface die dan de pioneer in gaat! hopelijk is dit duielijk zo?? Ik weet het niet meer!!:hmmzsorry snap het nog niet heelmaal welke heb je nu meer stroom op gezet
mvg ronnie
18 februari 2012 om 12:05 #17604606de rode draad van de carpi 151 heb ik verbonden met de blauwe remote draad van de pioneer en toen deed alles het perfect!
18 februari 2012 om 18:50 #17604607@hansaupperlee wrote:
de rode draad van de carpi 151 heb ik verbonden met de blauwe remote draad van de pioneer en toen deed alles het perfect!
Welk type pioneer heb jij?
Werken zowel stuurbediening als radio-info op de boardcomputer nog?20 februari 2012 om 21:54 #17604608ik heb de avh-p4300dvd. De stuurbediening doet het wel de radio info helaas niet dat heb ik niet voor elkaar gekregen
20 februari 2012 om 22:05 #17604609OK, maar het zou wel moeten kunnen bij dat type radio?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.