Pioneer radio doet het niet

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Pioneer radio doet het niet

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    krishh

Hallo alle, ik heb een opel astra uit 2001 en 2 weken terug is er ingebroken in mijn auto. Nou heb ik een Pioneer radio gehaald de MVH X 370

http://www.kieskeurig.nl/autoradio/product/2339483-pioneer-mvh-x-370-bt/prijzen” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hij deed het voor een kwartiertje en toen viel die uit. Terug geweest bij Halfords en daar deed die het wel. Ook nog een andere MVH X370 geprobeerd maar deed het ook niet. Uiteindelijk de rode en de gele kabel veranderd van de autoradio, maar leverde ook geen resultaat op. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Mijn oude standaard Opel Astra radio speler doet het wel gewoon.

dennisnmgn88
      Deelnemer

Vreemd, radio is normaal toch vrij makkelijk haha.
        Bij mij zit er (meen ik) nog een verloopstekkertje tussen de antenne kabel en aansluiting op me radio.
        Lijkt me stug dat er veel meer aan de hand is, gezien je eigen radio nog wel op antenne werkt.

Dolby
        Deelnemer

Controleer even de zekering achter in de Pioneer radio misschien dat die zekering niet helemaal goed is. ;)

Heb ook al jaren verschillende Pioneer radio gehad. Met alle tevredenheid. :thumb

WillemR
          Deelnemer

Volgens mij een gevalletje van omwisselen van geschakelde 12v en gewone 12V.

De orginele opel radio’s hebben dat precies andersom zitten als standaard head units.

Welke stekkertjes dat zijn weet ik zo niet uit m’n hoofd, moet je even hier op het forum zoeken, is al vaker besproken.

Gr. Willem

krishh

Heb het al gevonden! Had in de zekering van de Astra gekeken, en de zekering vervangen. Alleen loop nog met een probleempje dat mijn interieur verlichting van mijn verwarming en de dashboard van het passagiers zijde het niet doen. Iemand enig idee? Alle zekeringen zitten er momenteel goed in.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.