Pioneer DEH-6300SD Problemen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Pioneer DEH-6300SD Problemen

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Darkspy

Goede morgen iedereen,

Ik heb dus een Pioneer DEH-6300SD met wat problemen, deze heb ik uit mijn vorige auto gehaald.
      Elke keer als ik de auto op contact zet gaat de demo stand aan.
      In gebruiksaanwijzing staat duidelijk dat ik op het knopje : halve cirkel Pijltje naar links boven/DISP/SCRL.
      Dit heb ik dood leuk dus ingedrukt en Demo gaat uit, maar blijft ook uit. Dus meneertje drukt op de knop SCR/OFF en gaat hij weer aan. ( zonder demostand ) Denk mooi alles weer instellen, en alles gaat goed tot dat ik de auto weer uit doe en even bij mijn opa en oma zit.
      En wil weer weg , dus auto weer starten komt die vervelende rot demo er weer op, Mijn vw polo had hier ook last van!
      Maar weet niet meer hoe dat er uit kreeg, Hopelijk weten jullie hier wel wat voor ,anders moet ik naar de garage toe en hopen dat die er wat van begrijpen:o

Voor mensen die hem misschien niet herkennen qua naam :

Trouwens nog een heel andere vraag wie weet waar dit weg moet komen ? :hmmz

Hopelijk weten jullie de oplossing !

jutoma
      Deelnemer

misschien de constante stroom en geschakelde stroom even omwisselen. :hmmz

Mvg,
        Martijn

Darkspy

@jutoma wrote:

misschien de constante stroom en geschakelde stroom even omwisselen. :hmmz

Mvg,
          Martijn

Zal ik dat maar eens binnenkort kijken hoe het zit want ik kan ook via het stuur volume regelen enzo maar heb daar geen contact voor , moet ik ook maar eens achter na om zo iets te bestellen.

JelleV

Inderdaad je twee plussen omdraaien. Sommige auto’s is het precies omgekeerd. bij sommige radios trouwens ook :D

Darkspy

@JelleV wrote:

Inderdaad je twee plussen omdraaien. Sommige auto’s is het precies omgekeerd. bij sommige radios trouwens ook :D

Oke :p En weten jullie iets over die twee foto’s ? vind beetje apart dat naast mijn auto ligt :P en niet onder mijn auto.

Darkspy

excuses zat foutje in titel en in tekst het gaat om een Pioneer DEH-6300SD Problemen :angel

JelleV

Heb je foto zonder het plastic?

Darkspy

@JelleV wrote:

Heb je foto zonder het plastic?

Ben bij mijn garage geweest, hij vond heel raar dat bij mijn auto lag maar dat is niks van de auto zelf.
                    Maar van een kraan, nu herinner ik me dat er een man een nieuwe CV ketel en buizen bende heeft veranderd hier.
                    Dus lag er waarschijnlijk wel wat langer misschien door sneeuw niet opgevallen.

Nu ben ik net thuis van het werk maar wou dit toch melden :In schermpje waar mijn tijd komt te staan en die dingen kan instellen staat nu iets met Rem-uitvoering ofzo? ben nu net weer kwijt. Misschien weet iemand wat ik bedoel.

en ik krijg de graden niet meer terug die keuze kan ik wel maken maar dan blijft hij op celcius en andere keuze zitten maar pakt niks verder.

Jurgen
                    Deelnemer

Remvoering geeft die melding aan, betekend dat je blokken waarschijnlijk binnenkort aan vervanging toe zijn ;)

Darkspy

@*Jurgen* wrote:

Remvoering geeft die melding aan, betekend dat je blokken waarschijnlijk binnenkort aan vervanging toe zijn ;)

Ja dat is de melding :D Gelukkig dat hij dat meld XD, godzamme nou dan zou ik maar eens kijken wat richtprijs is van die krengen XD

Jurgen
                        Deelnemer

Kijk eerst even naar de remblokken zelf, kan best zijn dat het sensortje wat kuren vertoont omdat je die melding maar heel even kreeg. ;)

pietv6
                          Deelnemer

zeker even kijken voor je ze vervang ik heb een half jaar zo`n 8000km nog door kunnen rijden sinds ik die melding kreeg. :thumbup

Darkspy

Bedankt voor de tips, Had misschien gehoopt dat goedkoper onderdeel zou zijn dan remschijf zelf.
                              De melding komt tot nu toe alleen als ik de auto uitzet. komt ie even in beeld.
                              Ik zal er wel opletten, als vaker er komt te staan ( ook onderweg )
                              Maar als ze bijna aan vervanging toe zijn blijft het dan in scherm staan ?

Nu mogen de banden en velgen wel even wachten met slijten haha

pietv6
                              Deelnemer

het blijf wel in het scherm staan bij mij als ze bijna aan vervanging toe zijn. ik kan het weg drukken, maar dan blijft er rechts onderin check branden.

Darkspy

@pietv6 wrote:

het blijf wel in het scherm staan bij mij als ze bijna aan vervanging toe zijn. ik kan het weg drukken, maar dan blijft er rechts onderin check branden.

Oke nou dan weet ik in ieder geval hoe het in zen werk gaat met dat schermpje want dat is nieuw voor mij.
                                  Laat vandaag of morgen even men super monteur contoleren als hij zegt dat remschijven nog goed zijn en tot de keuring nog mee kunnen ga ik daar op uit tenzij het ook blijft hangen in scherm en check blijft branden ( heb niet op check gelet trouwens )

weet iemand een online gebruiksaanwijzing voor de Opel Vectra 2.0 uit 1996

pietv6
                                  Deelnemer

hou er el rekening mee dat het check lampje niet uit gaat als je hem start en laat lopen als je dan op de rem trapt gaat ie als t goed is uit :thumb

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.