Pinbezetting Bose

Forumindex Forums Modellen Omega Pinbezetting Bose

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    sw_reijnders
    Deelnemer

Hoi Omega vriendjes

nu ik sinds kort een NCDR1100 in mijn veccie heb, begin ik eigenlijk steeds meer kriebels te krijgen voor zo’n bose setje :)

Als ik die sets bekijk, dan zit er eigenlijk altijd een kabelboom bij die naar de A-stijl loopt.

Maar wat voor kabels moeten er van de NCDR naar de A-stijl vraag ik mij dan af :).

En weet iemand waar ik de pin bezetting kan vinden van die dikke kabel naar de Bose Amp?

alvast bedankt!!

RonaldH

even aan Sjors-V6 of Vega vragen,die hebben daar zat info van :thumbup

sw_reijnders
        Deelnemer

Oh die zullen toch wel reageren denk :)

uuuuh hoop ik :angel

Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer

Heb je geen TIS?????

Daar staat alles in.

Kan het helaas niet hier op het forum krijgen maar kan wel kijken of ik het in word kan zetten en op email krijg.

Gr jack

sw_reijnders
            Deelnemer

origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
              Heb je geen TIS?????

Daar staat alles in.

Kan het helaas niet hier op het forum krijgen maar kan wel kijken of ik het in word kan zetten en op email krijg.

Gr jack

nee helaas :(
              ik heb me toch een partij ruzie met dat soort systemen en Vista :swear

heb overigens nog een oud pentium 2’tje op de kop getikt met xp.
              wellicht krijg ik het daar op.

Vega
              Deelnemer

Bij deze dan

De bovenkant is de ingang van de Bose Sound Processor die komen van de luidspreker uitgangen dan de NCDR 1100.
                De omderkant gaan naar de speakers.

Pen 25 gaat naar pen 7 van de NCDR 1100, dit is de schakeldraad.

Je moet de NCDR 1100 laten aanpassen door de VOD met de Tech2, de NCDR 1100 moet weten dat er een Bose Sound Systeem aan vast zit.

sw_reijnders
                Deelnemer

origineel gepost door Vega
                  Bij deze dan
                  De bovenkant is de ingang van de Bose Sound Processor die komen van de luidspreker uitgangen dan de NCDR 1100.
                  De omderkant gaan naar de speakers.

Pen 25 gaat naar pen 7 van de NCDR 1100, dit is de schakeldraad.

Je moet de NCDR 1100 laten aanpassen door de VOD met de Tech2, de NCDR 1100 moet weten dat er een Bose Sound Systeem aan vast zit.

he thanks man!!!!!

De NCDR moet bij de vod toch op 2 ohm worden gezet voor het bose systeem?

Vega
                  Deelnemer

origineel gepost door sw_reijnders
                    he thanks man!!!!!

Het uitgangsniveau moet worden aangepast anders wordt de Bose overstuurt door de NCDR 1100 luidspreker uitgangen.

Sjors-V6

origineel gepost door Vega

origineel gepost door sw_reijnders
                      he thanks man!!!!!

Het uitgangsniveau moet worden aangepast anders wordt de Bose overstuurt door de NCDR 1100 luidspreker uitgangen.

Idd ! je moet in de NCDR 1100 een andere code Index programmeren met de Tech2, de NCDR 1100 is officieel nooit in een Omega gelverd dus ook niet met Bose Soundsysteem, echter is de NCDR 1100 onderhuids gelijk aan de:

NCDR 2011, 2013/15, en deze zijn wel voor Bose Soundsysteem te programmeren ! het is dat ik net op Win 7 draai en de TIS nog nie aan de praat heb, ander kon je de juiste code index wel geven, maar daar kom je wel uit vermoed ik king:

Je moet dus ook programmeren onder ‘Omega’

Je kan tevens in je GID of CID Bose Soundsysteem aanwezig programmeren met de Tech2, dan staat er Bose embleem in je display :afro

Groetjes,
                      Sjors

yoyo
                      Deelnemer

Het is zoooooooo gaaf hé zo’n kleuren display!!!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.