Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Pim’s Vectra C1 GTS 3.2 V6 — Dyno run UT + chip 2.0T
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 maart 2014 om 09:41 #18221417
Dankje, ben er ook erg tevreden over! :D
Op het werk klussen is inderdaad erg handig, alle gereedschappen tot je beschikking en uiteraard een brug! :thumb
25 maart 2014 om 07:20 #18221418Zomaar 2 foto’s omdat het kan! king:
25 maart 2014 om 09:04 #18221419Nieuwe velgen?
Super dik :thumb25 maart 2014 om 13:31 #18221420Danku! king:
Zijn nieuwe inderdaad. Zit nog wel te twijfelen of ik ze zo laat, of dat ik ze OEM zilver laat poedercoaten…
Nu zijn ze antraciet met gepolijste rand.
Maar mocht ik dat gaan doen, dan zal dat sowieso weer einde van het jaar worden.. anders blijf ik aan het banden draaien enzovoort ghehe ;)Had nog 1 nieuwe 19″ Toyo Proxes T1 Sport liggen, dus heb er daar 3 voor bij besteld.. moet zeggen dat de bandjes me goed bevallen! :thumb
25 maart 2014 om 14:24 #18221421Ik zou ze persoonlijk ook, zoals je zelf al zegt, OEM laten spuiten, denk dat dat nog net wat beter staat. ;)
25 maart 2014 om 18:28 #18221422Ziet er goed uit :thumb
26 maart 2014 om 15:54 #18221423Mooie velgen!!
Maar deze zijn ook oem hoor, is volgens mij de echte Nurnburg edition, antraciete binnenkant, gepolijste/zilveren vlakke buitenkant!
Dus lekker zo houden!!
27 maart 2014 om 07:30 #18221424Is dat zo ja? :hmmz
Hmm.. in dat geval haha!
Ben wel echt iemand die OEM of OEM+ wil.. dus dan laten we het zo, thanks! :thumb
27 maart 2014 om 10:48 #18221425zijn de bi-colour uitvoering, nieuw 2200 dacht ik zo. dus lekker zo laten idd!
24 april 2014 om 06:36 #18221426Gisteravond bij de mannen van Unlimited Tuning in Amersfoort geweest, is echt een aanrader! :thumb
Mijn vader rijdt ook een Vectra GTS, danwel de C2 2.0 Turbo OPC Line..
Ik heb zijn C1 3.2 gekocht en hij heeft toen een 2.0T gekocht, en hij vond het vermogen van de turbo toch wel erg tegenvallen.. althans het koppel onderin vooral.
Dus werd het tijd om eens langs de mannen van UT langs te gaan! king:
Nu was ik benieuwd wat mijn beestje van 12 jaar & 150k oud nog zou hebben, dus heb ik gekozen voor een losse Dyno run.
Mijn wagen was als eerste aan de beurt en wat een ervaring is dat zeg.. ik had het gevoel dat hij elk moment kon ontploffen als ze hem helemaal tot het eind door trokken, wat een herrie haha.. Maar wel super om een keer mee te maken! :D
(heb wel wat filmpjes gemaakt.. maar het geluid was zo hard dat je niets anders hoort dan ruis haha)Het resultaat, wat heeel goed is.. Op de wielen: 210.8 PK en 277 NM. (krukas: ± 230pk & 300nm volgens UT)
Daar heb ik dus niets over te klagen, en ook al was het minder.. dan had ik alsnog niet voor een tuning voor mijn wagen gekozen. Vind het zo wel prima. ;)
Wat betreft de 2.0T.. Die kwam standaard aan 149.9 PK en ± 230 NM op de wielen (krukas ± 170pk & 260nm)
Toen ging het gebeuren.. Jeroen ging lekker op z’n gemakje de nieuwe chip schrijven en wij werden hartstikke goed opgevangen door Johan, lekker bakkie koffie en een cola :agent
Nieuwe software moest eerst ingeleerd worden, dus er werden verschillende runs gedaan. Toen kwamen we al veel hoger dan standaard.
Nu de meting in z’n 4e versnelling.. meteen wheelspin op de bank, dus dat werd niets.. Dan maar in z’n 5e versnelling.
Met een geweldig resultaat: 210 PK en 326 NM op de wielen. (krukas ± 230pk & 360nm !! volgens UT)
Tijd voor een proefrit.. wat een wereld van verschil, echt helemaal top! :thumb
Dus dat was een leuke avond en een geweldige ervaring. Jongens van UT bedankt! king:
24 april 2014 om 08:20 #18221427wow.. ik zie hem nu pas, maar wat een mooie GTS! Ik vind de combinatie van jouw donkerblauwe carroseriekleur en de antraciete velgkleur juist erg geslaagd!
24 april 2014 om 09:40 #18221428dat zijn mooie cijfers!!! ook mooi om te zien dat je V6 nog meer dan voldoende vermogen heeft gezien zn leeftijd!
24 april 2014 om 14:02 #18221429Kijk, klinkt super. Ben ook van plan om mijn 2.0T daar te laten chippen naar 210 pk. Tot 2000-2500 toeren is hij nog vrij traag in alle versnellingen boven de 2e.
Mooie gts heb je!
24 april 2014 om 14:44 #18221430Zou ik zeker doen, is echt een wereld van verschil! :thumb
24 april 2014 om 15:05 #18221431Kost 370 euro geloof ik he?
Incl dyno run.25 april 2014 om 06:19 #18221432Klopt, €375 incl. dyno en incl. forum korting! :D
25 april 2014 om 08:35 #18221433Binnenkort maar eens afspraak maken.
Kreeg al een mail van ze dat ze het flink druk hebben.Ben erg benieuwd hoeveel verschil er is :)
1 mei 2014 om 06:27 #18221434Is nou alleen je koppel toegenomen? :hmmz
1 mei 2014 om 08:37 #18221435@CAlberts wrote:
Is nou alleen je koppel toegenomen? :hmmz
Beter lezen. JE vergelijkt nu de 3.2 met de 2.0T ;)
1 mei 2014 om 10:59 #18221436Ach stom, nou zie ik het! :thumb
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.