pilot xenon proline geeft storing vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum pilot xenon proline geeft storing vectra c

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    vectra gts 3.2 v6
    Deelnemer

Ik heb vorige week een setje pilot proline xenon lampen in laten bouwen ,deze zouden bedoeld zijn voor lampcontrole systeem .
      Nu komt er constant storing als de lampen niet aan zijn ,wanneer ik de lampen inschakel gaat het storingslampje uit .

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen ? ben al op google aan het zoeken geweest maar krijg het niet gevonden .Het gaat over een vectra c gts uit 2003 .

gr peter

GTS2.2DTI
      Deelnemer

Is de set echt wel geschikt voor Canbus. Heb in mijn Vectra ook een setje Pilot gehad maar die gaven geen enkel probleem..

vectra gts 3.2 v6
        Deelnemer

Deze zou geheel storingsvrij moeten zijn en goed moeten werken met het canbus systeem zolang de lampen branden is dat ook zo zolang ik ze maar niet uitzet.

vanieba
          Deelnemer

dat heb ik ook, als ze aan zijn niks geen last, en als ze uit zijn dan treed de storing op,
            je kan er een extra weerstand in bouwen, ik zelf rij altijd met verlichting, en dan idd geen storing dus vind het zo wel prima

vectra gts 3.2 v6
            Deelnemer

@ vanieba

zolang het daar bij blijft heb ik er ook nog wel vrede mee ,als je op google kijkt zijn er bij diverse mensen allerlei problemen onstaan doordat de computer over de zeik is geraakt van de xenon .

speaker
              Deelnemer

Gewoon even met opcom ze op Xenon zetten en je krijgt geen melding ! Ik rij al jaren rond met een gewoon xenon setje ( dus niet speciaal voor canbus )

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.