Piepend geluid dasboard

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Piepend geluid dasboard

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    VectraB2000
    Deelnemer

Beste forumleden,

sinds kort heeft mijn auto (Vectra B 2000) last van een piepend/ritselend geluid vanaf het dashboard..het komt vooral vaak voor als ik rijd…als ik stilsta gaat het na een 10 tal seconden weg…Ook als ik de airco en kachel uit heb staan.

Weet iemand wat dit kan zijn.

Mvgr. Franco

evertfisherman
      Deelnemer

Waar komt het precies vandaan? Rechtsvoor bij het dashboardkastje?
        Dan zou het de kachelmotor/ventilator kunnen zijn.

TWA
        Deelnemer

Blaadjes in je luchtsysteem. Kijk eens bij je filter, zit je bak vol. Al eens natte voeten bij de passagierskant gehad tijdens regen? :jerrry

Als ie leeg is, of er zit niets, klep sluiten van de lucht sirculatie en Fan op hard blazen zetten. Komt ie er wel uit, en heb je gelijk een reden om de auto te stofzuigen :thumb

Greetz Emiel

VectraB2000
          Deelnemer

Rechtsvoor idd…ik ga het morgen eens proberen…bedankt voor jullie hulp :jerry :thumb

TWA
            Deelnemer

Als je voor de auto staat, links voor onder je parafaan plaat van je voorraam zit je interieur filter. Heel misschien lukt het om alles weg te krijgen door de klep die er zit, anders zal je de ruitenwissers moeten verwijderen om je parafaan plaat weg te kunnen halen.

Greetz Emiel

VectraB2000
              Deelnemer

Interieur filter was idd vol met blaadjes….heb hem schoongemaakt..en nu maar eens zoeken in het luchtkanaal…bedankt nogmaals!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.