Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 juli 2009 om 16:25 #17473674
tja ik hoef er eigenlijk niet veel meer aan te sleutelen.. alleen de handremkabels vervangen..
die zijn altijd gaar.. hij rijd nu best lekker
en tja nu alles bijna vervangen is heb ik van de motor ook geen last..
alleen waren de band/velg combinatie erg slecht.. rammelen..
ook na 3 keer balanceren.. dus maar ander velgsetje geregeld.
zo staat hij er nu bij..
van voren
zijkant
kompleet
staat hem wel goed vind ik zelf.. en rammelt niks meer..
er zijn nog kleine dingen maar die komen met de tijd wel..
staan alweer andere dingen te wachten..
13 juli 2009 om 17:09 #17473675AnoniemLid sinds:
1 January 1970Staat hij hem zeker goed! welke type/merk velgen zijn het en welke maat velgen en banden ?
13 juli 2009 om 17:21 #17473676lenso bsx velgen he
kosten iets van 700 euro d8t ik
13 juli 2009 om 20:03 #17473677origineel gepost door JvV
Staat hij hem zeker goed! welke type/merk velgen zijn het en welke maat velgen en banden ?zijn idd lenso BSX velgen 7,5 j dacht ET38.. was ook nog te krijgen in ET 28 geloof ik
maar dat ging niet passen..
banden zijn Good Year Eagle die had ik nog liggen.. maat 215/40 16 inch
13 juli 2009 om 21:10 #17473678staat hem mooi man :wors:wors
ook mooie bandjes zeg
nu de lak nog ffies en kappie verlengen dan is ie uber vind ik
zie je volgende week wel kom k ff buurten
13 juli 2009 om 21:12 #17473679Die wielen zijn echt netjes, ook icm met die kleur hoor :wors en lekker laten zo qua plaatwerk, doorlassen lijkt mij niet mooi
14 juli 2009 om 03:13 #17473680Die velgen staan haar erg lekker :wub
Groeten Jeff
14 juli 2009 om 20:23 #17473681origineel gepost door jblfreak
staat hem mooi man :wors:worsook mooie bandjes zeg
nu de lak nog ffies en kappie verlengen dan is ie uber vind ik
zie je volgende week wel kom k ff buurten
al vakantie dan?? ja hoor geen probleem .. ik hoor t wel
als je gearriveerd bent.. komen we je wel halen..
heb nog 2 verlengde kappen liggen maar ook nog sets
hirschcar lampen.. en die moeten er nog in.. maar weet niet
of de kappen dan nog passen.. dat maar eens uitproberen.
15 juli 2009 om 21:06 #17473682hirschcars en verlengde kap moet passen
alleen denk dat je iets de kap moet aanpassen
nog 2 dagen dan heb k vakantie
zaterdag ben k in de buurt
kom wel naar jullie heb nog wat spulletjes voor frenk vandaar
alleen ben k met de corsa en helaas niet met de nieuwe champ
16 juli 2009 om 19:15 #17473683das jammer.. had de champ graag eens live gezien..
je weet waar je moet zijn dan??
komt met frenk neem ik aan.. ok zie ik je dit weekend..
16 juli 2009 om 21:18 #17473684durf t niet aan met de champ helaas
blok is erg gaar
maar als de v6 er in zit kom k wel een keer buurten
maar zie je van t weekend
zal denk wel met frenk komen
greets
28 juli 2009 om 08:33 #17473685he eric
was zeer gezellig gister
mooie wagens en vond de v6 geweldig
is echt een kick om daar mee te rijden
ging wel ff lekker hard moet ik zegge:P
doen nog een keer een biertje bij t voske dan neem ik t boek ff mee
greets
28 juli 2009 om 16:34 #17473686hahah graag gedaan.. vind t alijd leuk als andere GSI freaks hier komen kijken..
ja ik wilde morgenavond of donderdagavond een pilsje komen drinken..
je moet me ff bellen dan heb ik jou nummer ook..
zal ik frenk ook bellen..
28 juli 2009 om 17:22 #17473687was inderdaad gezellig gister.
pilsje ben ik altijd voor te vinden:D
hoor het wel;)
28 juli 2009 om 18:41 #17473688ow ja hoor
wij zijn ook van de partij
t tel nummer u2u ik je wel even
29 juli 2009 om 20:35 #17473689De Agenten van tegenwoordig..
vorige week zondag morgen reed ik een politie controle in met de GSI V6..
de controle was eigenlijk bedoeld voor motoren de met zun allen rondrijden hier in het heuvelland..
dus alles was aanwezig.. 10 politiemannen en motoragenten.. 1 rdw man en 2 man onderzoeksteam..
maar ja schijnbaar is een GSI voor hun nog steeds interressant want ik moest ook gecontroleerd worden..
want ja mensen in een GSI rijden altijd te hard en hebben hun auto`s toch nooit legaal voor de straat..
dus de eerste agent vraagt de papieren en mijn rijbewijs en begint deze te controleren en geeft ze
vervolgens aan de RDW man.. 1 van de onderzoeksagenten vraagt me om de motorkap open te doen en
begint direkt te lachen.. roept zijn collega en verteld hem “we hebben er weer een”.. duidend op mijn
V6 motorblok.. samen hebben ze lol totdat de RDW man het feestje beeindigd met de woorden
“deze auto is met een 6 cilinder type goedgekeurd” toen moest ik een beetje lachen en was de 1e
ondezoeksagent een beetje beledigd geloof ik.. de RDW man controleerde na hartelust mijn hele auto
inclusief remmen,banden,uitlaat,verlichting,ABS Lampje enz..ook was er tijd voor een geluidsmeting, die haalde de GSI maar net..
maar de onderzoeksmannen hadden
meer interesse voor mijn chassinummer.. ze waren samen wat aan t smoesen maar ik hoorde 1jte
zeggen “het nummer is waarschijnlijk omgezet.. we gaan hem maar eens controleren..”
heb ik daar nog 40 minuten gestaan terwijl de beide agenten eens vol goede moed mijn bodemplaat
aan het blank maken waren met schuurpapier en een of ander oplosmiddel.. ze hadden een hele bus
zich dus materiaal genoeg..
ziet er nu zo uit..
uiteindelijk hebben ze gezocht met speciale lampen en vergroot glazen.. ze hebben zelfs onder
de auto gelegen.. ze namen dit zo serieus omdat het nummer er verdacht uit zag en er veel delen op de
auto zaten die toe behoorde aan een jonger type Kadett GSI..
dus wees gewaarschuwd, ze weten tegenwoordig precies wat er wel en niet op de auto hoort..
althans de mannen van dit onderzoekteam wisten het me precies te vertellen.. en ze hadden nog gelijk ook..
dan heb je dus een 88`er GSI en het is schijnbaar nog steeds zo dat elke GSI om gekat is..
ongeloofelijk verhaal was me zelf nog nooit overkomen maar dit vond ik wel beetje overdreven..
dus na 40 minuten niks gevonden en hebben ze de blanke plaat behandeld met beetje vet zodat t
niet gaat roesten.. wel hebben ze een melding gemaakt in hun systeem dat het chassisnummer al
uitgebreid onderzocht was en dat als ik de volgende keer word aangehouden dat niet meer nodig is..
ondertussen was de RDW man ook klaar en had niks gevonden.. alleen had ik geen reflectoren in
mijn irmscher achterlichten en die moest ik dus nog plakken..
daarin heeft de beste man helemaal gelijk dus geen probleem
ga je eens een zondagmorgen rond 10:00 uur klein stukje toeren.. en bedankt…
29 juli 2009 om 22:04 #17473690Wel erg mooi dat ze je niets konden maken! :afro
29 juli 2009 om 23:54 #17473691Is je ‘technische restauratie’ helemaal niet voor niets geweest! :wors
30 juli 2009 om 04:59 #17473692Het is zeker lullig als je zoiets overkomt, de zin om verder te touren zal er waanschijnlijk gelijk uit zijn geweest.
Aan de andere kant is dit wel gelijk de kroon op je werk, als de Limburgse CSI niets kan vinden en ze laten je alsnog verder rijden inclusief notitie dat je een “goede” hebt :wors
Groeten Jeff
30 juli 2009 om 05:35 #17473693Wel lekker dat je dan met een stuk kaalgeschuurde plaat weggestuurd word..
30 juli 2009 om 07:45 #17473694k vond t een heel verhaal eric
mooi dat ze niets vonden dat is echt het mooiste er van
mannekes waren gewoon op zoek omdat type goedkeuring had
anders was er denk ik niet veel aan de hand dan hadden ze een x rond de wagen gelopen en vonden t wel best denk ik
greets
30 juli 2009 om 08:46 #17473695geweldig verhaal, maar donders dat ze al die verschillen zien pff..
het zijn gewoon net zulke jongens als wij denk ik, vinden het net zo mooi, alleen hun handhaven de wet…
30 juli 2009 om 09:21 #17473696Geweldig als dergelijke mensen hun zin niet krijgen, briljant! Maar goed dat dit project zo gegaan is.
30 juli 2009 om 09:37 #17473697hahah ja klopt wel.. is idd de kroning op mijn werk..
en heb er verder geen probleem mee dat ze m nakijken..
ach was alleen vervelend dat je daar zo lang staat te wachten..
30 juli 2009 om 09:46 #17473698en t is vervelend dat ze met schuurpapier op je auto tekeer gaan:wtf
mijn auto is net helemaal gespoten en er gaat een let in maar als ze bij mij alles kaal gaan schuren krijgen ze dus wel de reparatie kosten (zodra die omgekeurd is)
want ze beschadigen wel je auto ook al zie je er niks van beschadigd is beschadigd
ik vind da echt nie kunne!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.