Photoshop Astra Coupé circuitwagen

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop Photoshop Astra Coupé circuitwagen

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241207
    RISL
    Moderator
      Lid sinds:
      24 January 2011

      Hey medeshoppers,

      Zoals jullie misschien weten rijd ik nu met een Astra Coupé die ik wil gaan ombouwen tot mijn circuitwagen. Heb al een hoop uitgevogeld en bedacht, ben alleen nog bezig met het exterieur.

      Ik wil dat de wagen er redelijk origineel en strak uit blijft zien, alsof de auto als een soort super-OPC of zoiets uit de fabriek kwam, geen enorme bumpers en dergelijke, maar beschaafde bumperlipjes en spoilers e.d. Nou was ik afgelopen weekend op een Amerikaanse automeeting in Breda (http://ri-sl.blogspot.com/2011/09/american-carshow-in-breda.html) en zag ik een nieuwe Ford Mustang met van die lamellen over de achterruit, zoiets:

      Ik vroeg me af hoe dat zou staan op mijn wagen (in kleur of in het matzwart). Ik krijg het zelf niet voor elkaar, dus de vraag is of iemand dit voor mij zou willen shoppen.

      En als iemand tijd over heeft, zou er dan een shop gemaakt kunnen worden met een dakspoilertje en de Lumma spoiler op het kofferbakdeksel? En zwarte, 18″ RH AE Tecnics? Dat vind ik tot nu de mooiste velgen.

      Daarnaast mag iedereen natuurlijk aankomen met ideeën en shops, ik zou zeggen: wees creatief, goede ideeën zijn welkom. Ik houd het liefst alles in de originele kleur van de wagen met matzwarte details.

      Ik hoop dat er wat mensen hun tijd in willen steken. Ik weet dat het geen ideale foto is (met al die schaduwen), maar ik hoop dat het genoeg is, want ik heb geen goeie foto van de achterkant van mijn wagen (en in de regen gaat een fotoshoot ook niet goedkomen).
      Alvast heel erg bedankt!

      #17916434
      hellmonder
        Lid sinds:
        7 August 2011

        mijn ouders hadden vroeger een geel met zwarte manta,…zoon zelfde rekje zat er achter op,…
        altijd super mooi gevonden,….zal eens kijken als ik het van mijn oude videobanden kan krijgen :hmmz

        #17916435
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Niemand die het eens wil proberen? Ik krijg het zelf niet op een nette manier voor elkaar.

          #17916436
          de wit
            Lid sinds:
            3 January 2008

            Nu nog even druk, druk.. misschien in het weekend..

            #17916437
            JelOpel
              Lid sinds:
              11 January 2011

              Ik ga morgen wel even tobben, vind het een mooie auto, en heb wel zin in zo’n projectje. :)

              #17916438
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Super! Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd.
                Als je een betere foto nodig hebt, hoor ik het graag, probeer ik ‘m te maken.

                #17916439
                JelOpel
                  Lid sinds:
                  11 January 2011

                  Hmm, niet erg mooi geworden, maar is moeilijk goede donor plaatjes te vinden…
                  Maargoed, post m toch maar, okal is ie niet mooi geshopt.

                  Toch staan lamellen wel tof.

                  #17916440
                  turbosix
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 November 2010

                    Hey RISL,
                    ik wil niet lullig doen ofzo maar kun je het geld niet beter besteden aan het motorische gedeelte en onderstel?
                    Dat lijkt mij het enige wat belangrijk is op het circuit.
                    (gastank eruit, turbo er in?)
                    Ik vindt de auto nu ook al mooi.

                    verder vind ik de lamellen erg hard staan! netjes shopje hoor jelopel.

                    #17916441
                    RISL
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      24 January 2011

                      Ik weet dat dat het belangrijkste is op het circuit, maar ik vind het zelf dat een auto ook wel een beetje smoel moet hebben ;) . Sommige auto’s op het circuit zijn gedeukt, geroest en alles. Vind ik er toch niet uit zien, vooral niet op de foto’s die bij sommige evenementen gemaakt worden.

                      Ik vind de shop super gelukt! Denk ook wel dat ik het erop ga proberen te bouwen. Eens even gaan uitzoeken van welke wagen ik donorlamellen kan gaan gebruiken. Volgens mij wordt de mijne de enige Astra met lamellen. Denk wel dat ik voor een andere achterspoiler ga als ik dit zo zie in combinatie met de lamellen. Bedankt ook voor die velgen, ik denk dat ik die ga bestellen in het zwart.

                      Heel erg bedankt!

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.