Forumindex › Forums › Overige › PC & Multimedia › photobucket doet niet meer!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 januari 2012 om 13:41 #17244906
zoals de titiel zegt doet ie het niet meer
op men avatar staat de uitleg, maar hoe fix ik dit weer?
ik heb al wat foto’s verwijderd maar dat hielp ook niet.moet ik echt upgraden naar PRO of is er een andere manier?
5 januari 2012 om 13:43 #17968234gewoon overstappen naar een andere uploader :P
5 januari 2012 om 13:43 #17968235image hack?
photobucket werkt bij mij nog wel :)
5 januari 2012 om 13:46 #17968236@dion87 wrote:
gewoon overstappen naar een andere uploader :P
dat wil ik niet omdat dan men foto’s overal heb staan.
5 januari 2012 om 13:46 #17968237Werkt bij mij ook nog. Is het niet gewoon een heel groot plaatje waardoor het te lang kost om te laden steeds? Want dan zou je het plaatje zelf ff kunnen verkleinen.
5 januari 2012 om 13:48 #17968238is het niet zo dat je teveel foto’s heb doorgelinkt of dat je teveel fotos op je account hebt staan om het nog gratis te laten blijven?
5 januari 2012 om 13:50 #17968239@RISL wrote:
Werkt bij mij ook nog. Is het niet gewoon een heel groot plaatje waardoor het te lang kost om te laden steeds? Want dan zou je het plaatje zelf ff kunnen verkleinen.
aan het plaatje ligt het niet,die heeft het eerst ook wel gedaan….
al men foto’s van het forum zijn nu offline.
(begin al ontwenningsverschijnselen te krijgen :D )
5 januari 2012 om 13:56 #17968240Dat is wel vervelend. Hoeveel had je er op staan? Zat je niet tegen het limiet aan (als dat er is?)
5 januari 2012 om 13:57 #17968241Kijk eens naar je plaatje. Wat staat er? Teveel bandbreedte. Teveel verkeer dus. Maandje wachten en alles is weer beschikbaar.
Trouwens, het is ‘mijn’, niet ‘men’.5 januari 2012 om 14:01 #17968242@Stender wrote:
Kijk eens naar je plaatje. Wat staat er? Teveel bandbreedte. Teveel verkeer dus. Maandje wachten en alles is weer beschikbaar.
Trouwens, het is ‘mijn’, niet ‘men’.de afbeeldingen die ik heb worden dus teveel bekeken idd.
dus daarom moet ik een maand wachten tot men( ;) ) afbeeldingen weer doen?5 januari 2012 om 14:50 #17968243@GTS Power wrote:
@Stender wrote:
Kijk eens naar je plaatje. Wat staat er? Teveel bandbreedte. Teveel verkeer dus. Maandje wachten en alles is weer beschikbaar.
Trouwens, het is ‘mijn’, niet ‘men’.de afbeeldingen die ik heb worden dus teveel bekeken idd.
dus daarom moet ik een maand wachten tot men( ;) ) afbeeldingen weer doen?ja kan maar een X aantal foto’s posten , dus effe wachten tot je limiet over is , kan je terug foto’s posten
gaat een maanje duren ofzo :thumb5 januari 2012 om 14:59 #17968244@opel manta lover wrote:
@GTS Power wrote:
@Stender wrote:
dus daarom moet ik een maand wachten tot men( ;) ) afbeeldingen weer doen?ja kan maar een X aantal foto’s posten , dus effe wachten tot je limiet over is , kan je terug foto’s posten
gaat een maanje duren ofzo :thumbHeeft het nog nut dat ik zoveel mogelijk foto’s verwijder?(die ik niet gebruik)
5 januari 2012 om 21:29 #17968245Zo!
ik heb een nieuwe account erbij aangemaakt zodat ik iig meer ruimte een een avatar heb.
nu hopen dat men oude snel terug is :???:
5 januari 2012 om 21:56 #17968246AnoniemLid sinds:
1 January 1970@opel manta lover wrote:
@GTS Power wrote:
@Stender wrote:
gaat een maanje duren ofzo :thumbis dat wel waar ik heb daar best veel foto,s staan
en ook al jaaaren
en heb nog nooit problemen gehad??5 januari 2012 om 22:20 #17968247@louwe 16 klepper wrote:
@opel manta lover wrote:
@GTS Power wrote:
@Stender wrote:
gaat een maanje duren ofzo :thumbis dat wel waar ik heb daar best veel foto,s staan
en ook al jaaaren
en heb nog nooit problemen gehad??ik heb er exact 299 foto’s in staan.
lijkt mij niet schokkend veel :hmmz
5 januari 2012 om 22:50 #17968248AnoniemLid sinds:
1 January 1970Verwijderen van foto’s is geen aanrader, omdat veel websites waar je je foto’s hotlinkt (bijv op dit forum) dan met lege niet zichtbare foto’s komen te zitten.
7 januari 2012 om 00:06 #17968233@Senatorman wrote:
Verwijderen van foto’s is geen aanrader, omdat veel websites waar je je foto’s hotlinkt (bijv op dit forum) dan met lege niet zichtbare foto’s komen te zitten.
Ook bij het herschikken van je albums kan je dat probleem hebben
gr Jan
7 januari 2012 om 07:43 #17968249Dat snap ik idd.
Ik bedoelde meer de foto’s die niet meer in gebruik zijn.
7 januari 2012 om 12:50 #17968250Als je geen ruimteprobleem hebt zou ik het lekker laten….
Overigens doe je er verstandig aan om gewoon “mijn” te schrijven, blijf je het verkeerd doen zal je het ook op een verkeerd moment (sollicitatiebrief) fout doen. Ik weet dat het letters typen scheelt maar voor sommigen die niet zo thuis zijn in SMS/MSN schrijfwijzes komt het zo irritant over.
7 januari 2012 om 13:07 #17968251@Roelof wrote:
Als je geen ruimteprobleem hebt zou ik het lekker laten….
Overigens doe je er verstandig aan om gewoon “mijn” te schrijven, blijf je het verkeerd doen zal je het ook op een verkeerd moment (sollicitatiebrief) fout doen. Ik weet dat het letters typen scheelt maar voor sommigen die niet zo thuis zijn in SMS/MSN schrijfwijzes komt het zo irritant over.
Mischien dat 300 foto’s de limiet is :hmmz
Wat ‘men’ betreft is het gewoon gemakzucht om het zo te typen :thumb
Voor sollicitatiebrieven ben ik niet bang omdat ik de nederlandse taal goed beheers.
(Nu niet massaal gaan zoeken naar spelfouten natuurlijk :D ) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.