Peter mulder junior, ter apel kanaal.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Peter mulder junior, ter apel kanaal.

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 51)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231887
    kaneelschep
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 November 2004

      Hoi mensen.

      Ik moest het even kwijt.
      ik was vanmiddag bij een dealertje van marktplaats voor een golfje 3 gti 5 deurs.
      Misschien al een afknapper (VW) maar het blijft een leuk bakje en mn kadett is net rijp voor de sloop… ;)

      Maar wat een rare kwibus daar heee…
      Ik vraag via email wat er mis is met de auto die ik wel wil komen bekijken. Typische antwoord: paar deukjes krasjes maar ook zinnige informatie als dat de klink het niet doet aan de bestuurderskant.
      Ik zeg nog duidelijk dat ik dat wil weten omdat ik 200 km heen en ook weer terug moet rijden.
      Geen probleem en tot zaterdag… Dus ik ga.

      Kom ik daar. deurklinken en beide (alle dus) sloten doen het niet. Katalysator lekt overal en uitlaat rammelt ergens tegen bodem, Koelvloeistof verdwenen tot een restje roestend water. Gaskabel die elk moment los kon raken en niet meer gesteld kon worden. Ook een motor draadboom waar recent een alarm uit gesloopt was. oliedop eraf en motor slaat bijna af. en de dop werd ook echt aangezogen.
      Achterbanden die onder een zwaar verlaagde auto hadden gezeten en finaal afgeschraapt waren aan de rand.
      Dus ik voel me begrijpelijk flink genaaid.

      Toch wil ik zelfs na dat de auto nog wel een kans geven.
      Dus ik vraag om wat koelvloeistof. flikkert ie het hele reservoir tot de nok toe vol ipv tot de max halverwege… Die verwachte dus wel dat de auto het op zou vreten.
      En ik denk weer.. wat een idioot heee… maar toch. ik denk nog steeds aan de auto proberen en misschien komen we er qua prijs nog wel uit.

      maar toen ik vroeg waarom hij me 400 km heeft laten rijden terwijl er nog echt veel meer mis was dan dat hij me verteld had, en hij antwoorde met: Dat had ik toch niet kunnen weten…. :)
      Toen heb ik de motorkap dicht laten vallen. Hem lachend de sleutels toegegooid en heb me omgedraaid en ben weggegaan.
      Ik hoop dat ie stikt in die wrakken die hij heeft staan.

      Dit soort verkopers begrijp ik echt niet.. Ik kom speciaal van ver naar hem toe rijden om hem geld te gaan geven terwijl hij alleen een stuk gras heeft moeten regelen om dat ding op te zetten? En zo behandelt ie me?
      Oplichter en een leugenaar dus.
      Gewoon nooit niet heen gaan. Wat ie ook heeft staan.

      Dat wilde ik even delen… En mocht iemand nog een 5drs gti, gsi weten voor weinig.. ik hoor het graag!

      Koen

      #17807519
      papa-alfa
        Lid sinds:
        14 January 2011

        Hoi “kaneelschep” ik leef helemaal met je mee, woon dicht in de buurt van die man, zou er nog geen fietslampie durven kopen…….

        Maar let wel, je kunt je centjes maar een keer uitgeven he?

        Groetjes !!!!!!!!!

        SUCCES.:(

        [rquote=1855071&tid=141587&author=kaneelschep]Hoi mensen.

        Ik moest het even kwijt.
        ik was vanmiddag bij een dealertje van marktplaats voor een golfje 3 gti 5 deurs.
        Misschien al een afknapper (VW) maar het blijft een leuk bakje en mn kadett is net rijp voor de sloop… ;)

        Maar wat een rare kwibus daar heee…
        Ik vraag via email wat er mis is met de auto die ik wel wil komen bekijken. Typische antwoord: paar deukjes krasjes maar ook zinnige informatie als dat de klink het niet doet aan de bestuurderskant.
        Ik zeg nog duidelijk dat ik dat wil weten omdat ik 200 km heen en ook weer terug moet rijden.
        Geen probleem en tot zaterdag… Dus ik ga.

        Kom ik daar. deurklinken en beide (alle dus) sloten doen het niet. Katalysator lekt overal en uitlaat rammelt ergens tegen bodem, Koelvloeistof verdwenen tot een restje roestend water. Gaskabel die elk moment los kon raken en niet meer gesteld kon worden. Ook een motor draadboom waar recent een alarm uit gesloopt was. oliedop eraf en motor slaat bijna af. en de dop werd ook echt aangezogen.
        Achterbanden die onder een zwaar verlaagde auto hadden gezeten en finaal afgeschraapt waren aan de rand.
        Dus ik voel me begrijpelijk flink genaaid.

        Toch wil ik zelfs na dat de auto nog wel een kans geven.
        Dus ik vraag om wat koelvloeistof. flikkert ie het hele reservoir tot de nok toe vol ipv tot de max halverwege… Die verwachte dus wel dat de auto het op zou vreten.
        En ik denk weer.. wat een idioot heee… maar toch. ik denk nog steeds aan de auto proberen en misschien komen we er qua prijs nog wel uit.

        maar toen ik vroeg waarom hij me 400 km heeft laten rijden terwijl er nog echt veel meer mis was dan dat hij me verteld had, en hij antwoorde met: Dat had ik toch niet kunnen weten…. :)
        Toen heb ik de motorkap dicht laten vallen. Hem lachend de sleutels toegegooid en heb me omgedraaid en ben weggegaan.
        Ik hoop dat ie stikt in die wrakken die hij heeft staan.

        Dit soort verkopers begrijp ik echt niet.. Ik kom speciaal van ver naar hem toe rijden om hem geld te gaan geven terwijl hij alleen een stuk gras heeft moeten regelen om dat ding op te zetten? En zo behandelt ie me?
        Oplichter en een leugenaar dus.
        Gewoon nooit niet heen gaan. Wat ie ook heeft staan.

        Dat wilde ik even delen… En mocht iemand nog een 5drs gti, gsi weten voor weinig.. ik hoor het graag!

        Koen[/rquote]:(

        #17807520
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Wellicht handig om hier op het forum eerst navraag te doen over desbetreffende handelaar/verkoper .

          De forummers zijn verspreid over het hele land,dus altijd kans dat iemand dichtbij woont.

          #17807521
          kaneelschep
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 November 2004

            Dat is zeker een goeie tip! Volgende keer als ik ver moet doe ik dat zeker.
            Ik heb er iig nog een leuk dagje bij een kennis in Meppel van kunnen maken.

            #17807522
            crazijbertje
              Lid sinds:
              11 April 2006

              wil je geen kadett weer dan??

              kameraad van mij heeft nog een te koop..

              gr bertje,(leest het net pas van peter mulder,zal er ook nooit een auto kopen)

              woon er vlak bij..:)

              #17807523
              Oarikje
                Lid sinds:
                29 June 2010
                #17807524
                Fearless
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 January 2005

                  Bah wat een luldebehanger

                  Zulke dingen weet je….ze wachten gewoon op iemand die er in trapt.

                  #17807525
                  Freestyler
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 January 2006

                    [rquote=1856304&tid=141587&author=Oarikje]http://www.youtube.com/user/pjotterick#p/a/f/1/1TI0U7tK9y0

                    Haha Dit is de halve gare[/rquote]

                    En zo iemand moet je ooit nog serieus nemen????:wtf

                    :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

                    #17807526
                    sw16v
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 July 2004

                      hahahaha wat een mafkees zeg!

                      maar idd erg jammer zulke praktijken, maar ze gebeuren vaker helaas.

                      heb al diverse ritjes naar t zuiden gemaakt voor goede gave autos, en als je er komt hangen de wielranden zowat op de grond door het roesten….

                      #17807527
                      kaneelschep
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 November 2004

                        hahaha.. mooi filmpje hee!! :) dat is hem inderdaad ja.
                        De kneus…

                        Tjaaa.. af en toe tref je ze. Gelukkig niet te vaak. en soms rijdt je er echt ver voor en vervloek je zo iemand :D
                        Het rotste is inderdaad dat er af en toe toch iemand intrapt en met zo’n hok blijft opgescheept.
                        Ik ben 1 keer 400 km duitsland ingereden voor een golf cabriootje.. Hoop werk eraan wat ie ook niet had gemeld. Maar die jongen begreep wel dat ik niet zonder terugging. Viel goed mee te praten en we konden de prijs dan ook flink naar beneden afronden. Maar die auto was het tenminste nog waard.

                        Nee, ben heel even Kadett af. Heb er echt lang heel veel lol van/mee gehad maar wil gewoon even iets anders.
                        Ik heb wel de complete c20ne met bak en aanbouw nog liggen om ooit in een Corsatje A te bouwen. Heb al een paar deawoo assen ook. Ben mn rommelhok zo langzaam klaar aan het maken zodat ik aan steunen kan werken enzo. Nog even een astraF gsi tank pomp en dan is het meeste al voorbereid. Dus ik vergeet de opel zeker niet!!

                        Ik heb trouwens nu wel een goeie op het oog ;) hoop hem deze week nog te hebben. Eerst even goed loeren en rijden. Maar dan post ik wel een plaatje.

                        #17807528
                        Fearless
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 January 2005

                          Die vent is toch wel een beetje een youtube-held met zn Tomos. Heb me doodgelachen toen om zn racevonkjes en gekkigheid :P

                          #17807529
                          52pk
                            Lid sinds:
                            21 January 2010

                            gwoon een ommundige stumperd maar het ergste
                            is dat die mensen oplicht en voor de gek houd.

                            #17807530
                            Jerremy
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              29 October 2004

                              Volgens mij gewoon een ordinair petje met een vernikkelde zilveren ketting van de kermis over ze shirt heen dragend, lopend op Nike air max classic, ze zaadballen zijn amper ingedaald, kwakend met een overslaande piepstem, en de inkt op ze rijbewijs is denk ik nog niet droog.

                              Ik zou zeggen, ga wat van je leven maken nu het nog kan. :jerry

                              #17807531
                              corsa_b_graffitshadow
                                Lid sinds:
                                14 May 2006

                                :sleeping:sleeping:sleeping

                                wat een triest mannetje.

                                volgens mij heeft die zuurstoftekort gehad bij de geboorte.

                                die moet toch iedere dag de hele dag door pijn hebben van zn domheid.

                                #17807532
                                Oarikje
                                  Lid sinds:
                                  29 June 2010

                                  Hahaha wat een kerel

                                  #17807533
                                  kabouter
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    11 October 2004

                                    hier in grunn”n noemen wij dat een dom zwien

                                    maar dan 1 zonder verstand

                                    ik schaam mij dat zo iemand een groninger is

                                    kabouter

                                    #17807534
                                    opelremco
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      11 August 2007

                                      En weet je wat het ergste is?

                                      Er zijn dr meer van…….:o:o:o

                                      #17807535
                                      kabouter
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        11 October 2004

                                        oh
                                        bij jullie in friesland ook al???????????????????????:o

                                        #17807536
                                        PeterMulderJR
                                          Lid sinds:
                                          18 February 2011

                                          Beste Kaneelschep (??),

                                          Via een vaste klant kreeg ik te horen dat iemand een topic over mij had aangemaakt…

                                          Ik wil hier graag op reageren…

                                          Het gaat hier om een Volkswagen Golf 3 GTI voor 700(!!!!) euro, de auto rijdt prima en heeft 8 maanden APK.

                                          Deze man stuurde mij een emailtje, met de vraag of de auto 100% was en dergelijke, ik heb deze beste man eerlijk de gebreken verteld, en ook direct verteld dat ik ”outlet” auto’s verkoop, haast spotgoedkope auto’s tegen outlet prijzen, dat wil zeggen allemaal voorzien van een deukje, roestplekje, en een vlekje in de bekleding.

                                          Maargoed, over de Golf, de vloeistoffen controleer ik pas na tijd, sommige mensen denken meer over een auto teweten te komen aan de hand van de peil van de vloeistoffen, daarom controleer ik het pas natijd. Evenals ik ook de motorruimte niet oppoets, de auto zelf niet geheel poets en polijst, en kleine plekjes snel bijwerk/bijstip. Ik probeer iedere auto zo eerlijk mogelijk te verkopen.

                                          Over de Golf viel het trouwens reuze mee hoor, de schone koelvloeistof stond inderdaad op het laagste peil, deurslot aan de passagierskant was inderdaad defect, heb ik ook aangegeven, ach ik ga hier ook niet verder op in!

                                          Voor iedereen die dit leest, ik verkoop géén NIEUWE auto’s! Iedere auto die ik verkoop is technisch goed, altijd met nieuwe of recente APK en veilige auto’s!

                                          Met vriendelijke groeten,

                                          Peter Mulder JR

                                          PS. Op dat filmpje ben ik inderdaad, jaar of 5 geleden, toen was ik dus 15 jaar, sorry hoor, ik ben ook maar een mens. Die WEL lol in het leven heeft…

                                          PPS. Je moet het wél volledig zeggen, ik kon inderdaad niet weten dat je een nieuwachtige auto zocht!

                                          #17807537
                                          PeterMulderJR
                                            Lid sinds:
                                            18 February 2011

                                            [rquote=1856309&tid=141587&author=Fearless]Bah wat een banketstaafdebehanger

                                            Zulke dingen weet je….ze wachten gewoon op iemand die er in trapt.[/rquote]

                                            Heb vorig jaar inderdaad bijna 600 auto’s verkocht…

                                            #17807538
                                            PeterMulderJR
                                              Lid sinds:
                                              18 February 2011

                                              [rquote=1858374&tid=141587&author=52pk]gwoon een ommundige stumperd maar het ergste
                                              is dat die mensen oplicht en voor de gek houd.[/rquote]

                                              Pardon?

                                              Ik licht absoluut geen mensen op, en hou ze ook zéér zeker niet voor de gek, ik probeer iedere auto zo eerlijk mogelijk te verkopen, ik heb vorig jaar bijna 600 auto’s verkocht, dus er zal vast wel een rotte appel tussen zitten hoor. Maar ik kan voor deze prijzen (helaas) geen nieuwe hoogwaardige occasions aanbieden, sorry.

                                              #17807539
                                              PeterMulderJR
                                                Lid sinds:
                                                18 February 2011

                                                [rquote=1859473&tid=141587&author=corsa_b_graffitshadow]:sleeping:sleeping:sleeping

                                                wat een triest mannetje.

                                                volgens mij heeft die zuurstoftekort gehad bij de geboorte.

                                                die moet toch iedere dag de hele dag door pijn hebben van zn domheid.[/rquote]

                                                Nee joh! Jij wordt de nieuwe minister-president!

                                                #17807540
                                                PeterMulderJR
                                                  Lid sinds:
                                                  18 February 2011

                                                  [rquote=1858634&tid=141587&author=Jerremy]Volgens mij gewoon een ordinair petje met een vernikkelde zilveren ketting van de kermis over ze shirt heen dragend, lopend op Nike air max classic, ze zaadballen zijn amper ingedaald, kwakend met een overslaande piepstem, en de inkt op ze rijbewijs is denk ik nog niet droog.

                                                  Ik zou zeggen, ga wat van je leven maken nu het nog kan. :jerry

                                                  [/rquote]

                                                  En ik stel mij jou voor als een 30-jarige kalende vader, een stationwagon voor de deur, een labrador als huisdier, kantoorbaan, om 8 uur iedere dag GTST kijken en een vette zeug van 130KG op de bank… :jerry

                                                  #17807541
                                                  Mr.F
                                                    Lid sinds:
                                                    3 November 2008

                                                    [rquote=1871935&tid=141587&author=PeterMulderJR][rquote=1858634&tid=141587&author=Jerremy]Volgens mij gewoon een ordinair petje met een vernikkelde zilveren ketting van de kermis over ze shirt heen dragend, lopend op Nike air max classic, ze zaadballen zijn amper ingedaald, kwakend met een overslaande piepstem, en de inkt op ze rijbewijs is denk ik nog niet droog.

                                                    Ik zou zeggen, ga wat van je leven maken nu het nog kan. :jerry

                                                    [/rquote]

                                                    En ik stel mij jou voor als een 30-jarige kalende vader, een stationwagon voor de deur, een labrador als huisdier, kantoorbaan, om 8 uur iedere dag GTST kijken en een vette zeug van 130KG op de bank… :jerry[/rquote]

                                                    Helaas, hij heeft een mooie ( erg mooie ) Astra F GSI :P
                                                    Maar zo trek je ook geen klanten he..?

                                                    #17807542
                                                    PeterMulderJR
                                                      Lid sinds:
                                                      18 February 2011

                                                      [rquote=1871936&tid=141587&author=Mr.F]Helaas, hij heeft een mooie ( erg mooie ) Astra F GSI :P
                                                      Maar zo trek je ook geen klanten he..?[/rquote]

                                                      Hij beoordeelt mij zonder mij te kennen, en ik hem. Sorry.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 51)
                                                    • Het onderwerp ‘Peter mulder junior, ter apel kanaal.’ is gesloten voor nieuwe reacties.