Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › perongeluk te lang doorgetrokken in 1e versnelling, koud:S
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 januari 2012 om 22:32 #17978202
ja idd. hopen dat je daar lang plezier van zult hebben strax van de nieuwe motor :thumbup
Nee deze 1600 is denk op en afgeschreven zo..
22 januari 2012 om 22:33 #17978203Ja het vreemde is, net als bij de A-GSi, het lijkt erop hoe gaarder ie is, hoe lekkerder ze gaat rijden…
heb met de Vectra een Lek Benzine Filter Gloeiende Gloeiende..
Carlo zei al er is een Serie welke gauw door oxideren, daar zal ik er wel weer een van hebben.
Willem
22 januari 2012 om 22:41 #17978204Ja, dat is idd wel bizzar ja ! Je pa zei dat ook al is paar jaar terug dat ‘ ie dat al is had meegemaakt bij wat Opels vroeger.
Brute kar was dat trouwens man die Corsa A king:
Die mechanisch techniek van toen was zoveel beter dan nu of zo’n C/X16XE(L) Maar ja, zijn natuurlijk 16 kleppers, veel meer componenten, sensoren en milieu-meuk.. :(Ik hoorde het ja van Carlo. Zei nog tegen ‘m dat er volgens mij nog 1 aan de Astra F brandstoftank van mij zit die op de entresol ligt. Die is niet heel oud namelijk.
22 januari 2012 om 22:44 #17978205en zwakkere (lichtere??) onderblokken
T apparaat ging af als een raket, Krijg gewoon weer een glimlach op mijn smoelwerk bij het zien van de foto’s ervan:
Willem
22 januari 2012 om 22:49 #17978206@wim-v6 wrote:
en zwakkere (lichtere??) onderblokken
T apparaat ging af als een raket, Krijg gewoon weer een glimlach op mijn smoelwerk bij het zien van de foto’s ervan:
Willem
Haha, ja mooi. Kan me nog een keer dat stukje A4 herinneren daar ging ‘ie over de 200 heen ! :afro
Gaaf ook man, die metertjes, gewoon standaard. Daarna zag je dat bij de Calibra alleen of een Lotus Omega.
(Dat in vergelijk bij een Astra H gingen ze zelfs de kvs temp. meter weglaten. Gewoon armoe eigenlijk in vergelijk met een Corsa A, wagen uit de jaren 80 ! )22 januari 2012 om 22:55 #17978207Oww geweldig!!, 2 van gehad, heerlijke wagentjes. Daar hebben ze het nu 10 jaar na dato bijna nog over, hoe akelig snel die corsaatjes waren die ik had. :D :D :D Ik mis ze echt, komt wel weer.
22 januari 2012 om 22:56 #17978208Fantastiche wagen…
Ik moet morgen mijn Vervanger voor mijn Huidige Truck ophalen..
Die heeft ook geen (directe) koelvloeistof temperatuurmeter meer….
en 1 luchtdruk meter voor 2 remkringen.
De oude had gewoon voor alles zijn eigen metertje, en had ie dat niet zocht he het even op in de board Computer, van turbo druk tot oliedruk, van Olietemp tot Druk per Veerbalg..
dat heeft die nieuwe ook allemaal wel, maar kan je tijdens rijden niet meer activeren (Veiligheid)
kijk het verschil alleen al met de Corsa-B
Corsa-A GSI:
Corsa-B GSI:
22 januari 2012 om 23:05 #17978209Mercedes Benz tijds revolutie:
Powerliner 1820L 1995:
Atego 1999:
Atego 2009:
Willem
22 januari 2012 om 23:09 #17978210Less is more lijkt wel als het op metertjes aan komt. Vind die van atego 1999 het minst Mercedes eigenlijk.
Die Powerliner is echt Mercedes-like.
Wel mooi die van atego 2009, als je zou zeggen dat van een Mercedes personen wagen is zou ik ‘t zo geloven. Erg strak.22 januari 2012 om 23:13 #17978211die laatste mag ik vanaf morgen tegenaan kijken, maar waarschijnlijk wel een 3000 toeren variant zonder Chrome ringen..
zonder Geel vlak op de toerenteller (ivm automaatbak), en of het scherm blauwwit of geel licht geeft zie ik ook morgen pas..
Wel de Blauwe tuning ledjes voor de Adbleu om de Diesel meter heen…
Zal wel als ik mijn toestel niet vergeet, morgen foto’s maken..
Willem
22 januari 2012 om 23:17 #17978212Ok, leuk man. Een andere wagen in ontvangst nemen is altijd een leuk moment !
Ja, schiet ff een plaatje ofzo als het zo uitkomt..22 januari 2012 om 23:27 #17978213Wil eigenlijk een Foto van oud en nieuw naast elkaar..
Tis geen nieuwe, maar wel een Vrij recente (2009)
MB Atego 1224L
12Tonner (11990kg)
XL Cabine (zit er altijd met zijn 2en in, maar wel lekker zo, als je die ruimte eenmaal gewend ben)
240pk (had er 170)
6 Cilinder 6,7liter 3kleppen per cilinder 1 onderliggende nokkens (had er 4 4.25liter 4kleppen per cilinder 2onderliggende nokkenassen (DOHV haha))
Airco (oude had Arko)
Cruise control (HEERLIJK en EINDELIJK)
Automaat (had niet gehoeven van mijn part)
Trekgewicht Middenas aanhanger 13000kg (was 9000kg)
Trekgewicht Autonoom aanhanger (schamel) 16000kg (was 9100kg)Extra futures:
– Airco
– electrische spiegels links rechts en verwarmd
– Electrisch kanteldak
– electrische ramen
– Stoelverwarming
– Difflock (als het goed is)
– Cruise Control
– Centrale Vergrendeling (de axors wel in ieder geval)
– 6 zitplaatsen incl Chauffeur
– Neus spiegel24 januari 2012 om 10:49 #17978214geen zin om te rijden, en dat al met 2 weken rijbewijs?
je mag van geluk spreken dat jij je een gts als eerste auto kon veroorloven :hmmz
24 januari 2012 om 20:47 #17978215@LexSF wrote:
geen zin om te rijden, en dat al met 2 weken rijbewijs?
je mag van geluk spreken dat jij je een gts als eerste auto kon veroorloven :hmmz
Is auto van vaders LexSF.
Maar moet zeggen dat ik zelf nu na 6 jaar rijbewijs het nog niet eens waag om te trappen in de auto’s van me ouders…
Maar zonde dat ie direct leert rijden in een aardig nieuwe bak..
Kan je toch beter als je wellicht een keer een bak in de prak gaat rijden (en ook ik dacht altijd: ga goed op letten gebeurt me niet, maar ook na 3 en half na behalen rijbewijs was ik de l*l)
is het zonde dat het geen oud barreltje is wat in de prak gaat..Kan je beter golfje kopen als eerste wagen.. Is niet zo erg om dan in de prak te zetten :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.