Pedalen vervangen

Forumindex Forums Modellen Astra Pedalen vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250239
    TheViper
      Lid sinds:
      21 May 2012

      Beste Opel-liefhebbers,

      Zoals de titel al doet vermoeden, ben ik voornemens de pedalen van mijn Opel Astra G te vervangen. Aangezien ik twee linkerhanden heb, aan jullie de vraag: weet iemand hoe dit moet gebeuren? Het zal waarschijnlijk heel simpel zijn, maar voordat ik begin te rommelen, wilde ik het graag eerst even vragen. Ik wil deze pedalen bestellen: . Passen deze?

      Alvast bedankt!

      #18044042
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Je link klopt niet.

        Je vervangt niet het hele pedaal. Je trekt (heel simpel) de oude rubber pads van je pedalen af en je schroeft de nieuwe plaatjes vast op het pedaal. Maar (sorry dat ik het zo zeg) Autostylemeuk is echt troep. Ik heb zelf ooit een setje gehad van Tenzo R. Dat is al iets betere kwaliteit dan Autostyle (niet veel beter overigens) en die moest ik helemaal vermaken voordat het paste. En als je ooit een steentje onder je schoen hebt, krast dat zo erg dat ze binnen een paar maanden eruit ziet alsof ze er al jaren in zitten.

        #18044043
        TheViper
          Lid sinds:
          21 May 2012

          Oke, dank voor jouw tips RISL. Ik denk dat ik dan nog maar even wacht met het vervangen. Eerst dan maar op zoek naar fatsoenlijke pedalen. :jerry

          #18044044
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Ja, die van Irmscher zijn bijvoorbeeld heel erg mooi (en prijzig), maar dan weet je ook zeker dat ze op jouw wagen passen.

            #18044045
            Baas J.
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2008

              Gewoon OPC pedalen er op. Past ook perfect.

              #18044046
              TheViper
                Lid sinds:
                21 May 2012

                OPC- of Irmscher-pedalen? Klinkt goed. Waar kan die bestellen? Ook bij GM-Tuning of iets dergelijks?

                #18044047
                Baas J.
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 May 2008

                  Dealer of ebay

                  #18044048
                  stefanDTI
                    Lid sinds:
                    10 May 2007

                    Opc nienhause in duitsland heeft mooie aanbiedingen hiervoor ;)

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.