pedalen afstellen

Forumindex Forums Modellen Corsa pedalen afstellen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    DD1
    Deelnemer

Nieuwe dag nieuwe vragen, als jullie het zat zijn dan hoor ik het graag. :P

De corsa b gsi die ik heb gekocht heeft nogal wat hoogte verschil in de pedalen, ik moet met me blote voet koppelen en plateau zolen aan hebben om gas te kunnen geven.
      De koppling staat het hoogst (met een lange vrije slag) dan het rempedaal in het midden en het gas pedaal ligt op de bodem.

De koppeling zou kunnen komen omdat die op zijn eind raakt had ik al gelezen, deze slipt overigens nog niet.
      Maar ik had graag wel het gaspedaal en de rem op redelijk gelijke hoogte. Welke van de pedalen kan ik in hoogte bijstellen en hoe doe ik dat.

wim-v6
      Deelnemer

Koppeling terug stellen en gas op stellen zodat de kabel net niet slap hangt.

koppeling hoor een 2cm hoger te staan als de rem, en gas ligt van zichzelf lager als de rempedaal

Willem

max
        Deelnemer

Als het gaspedaal op de bodem ligt klopt er iets niet.
          Stel je kabel af bij je gasklep met een klipje

Koppelingspedaal, zelfde verhaal zoals Wim V6 beschreef.

DD1
          Deelnemer

ik heb beide pedalen afgesteld met behulp van bovenstaande tips, beide bedankt heren.

voor mijn gevoel blijft het gas pedaal relatief diep, maar nu de koppeling wel goed afgesteld is rijd het al een stuk aangenamer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.