pechset astra H 2005

Forumindex Forums Modellen Astra pechset astra H 2005

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242764
    R van Malestijn
      Lid sinds:
      29 October 2011

      Beste mede forumleden.

      Ik heb laatst een opel astra gekocht maar daar zat geen pechset (krik moersleutel enz) bij.

      Nu heb ik de opel dealer en verschillende autosloopers bij mij in de buurt(regio Utrecht) gebeld,
      maar of ze hadden het niet of ik betaal 125ex bij de dealer en dan is de set nog niet compleet.

      Hebben julie soms een iedee waar ik zo’n set vandaan kan halen.

      Het gaat op een Opel Astra H uit 2005.

      Ricardo

      #17934055
      botssiee
        Lid sinds:
        24 October 2010

        Ik heb er ook geen in me auto, maar ik ben toch niet van plan om een lekke band te krijgen. :jerry

        #17934056
        opel-mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2011

          tja tegenwoordig krijg je een spuitbusje en compressor mee geleverd, leuk als je een klein gaatje hebt maar bij een iets groter gaatje heb je daar helemaal niks aan.

          Je kunt eens proberen op een sloperij verderweg of er daar ergens nog een reservewiel met krik is maar ik verwacht dat die kans niet zo heel erg groot is.

          een universele krik en een wielsleutel kost niet zo heel veel (halfords ofzo) enkel zie maar eens aan een wiel los te komen zonder daarvoor de hoofdprijs te moeten betalen.

          Mark
          http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

          #17934057
          botssiee
            Lid sinds:
            24 October 2010

            Ja bij mij ligt er ook gewoon een spuitbus achterin, maar ben eigelijk niet van plan om daar me banden van 260euro mee te verpesten.

            #17934058
            R van Malestijn
              Lid sinds:
              29 October 2011

              Heb het ook al geprobeerd bij een opel sloperij in almere maar ook die hadden niks bij de dealer betaal ik voor een krik sleutel al €100,- ex.
              Dus vandaar dat ik eerst maar eens verder zoek vond het vrij prijzig.

              #17934059
              noortuk
                Lid sinds:
                18 September 2011

                mogguh,heb er eentje van 2006 maar daar zat alles bij.ook zo’n achterlijk thuiskomwieltje.wielmooer sleutel heb ik bij de actoin ofzoiets gekocht(kruissleutel)kostte iets van 5 of 6 eurie’s.en vaak hebben ze bij supermarkten nog wel eens aanbiedingen van een krik,zo’n klein hydraulisch dingetje,voor weinig!misschien het proberen waard(?)suc678 :thumb

                #17934060
                Jefkere
                  Lid sinds:
                  6 August 2011
                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.